Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaricoGraphy schreef:Denk dat ik dunnere inlages moet halen voor mijn ghost pad. Heb hem vanmorgen samen met het zadel op de haflinger gelegd en even rondgestapt. Kreeg mijn hele hand en arm onder het zadel (in d kamer) maar de pad drukte op de ruggengraat.
Met wat dunnere inlages kan ik hem misschien wat in de kamer trekken?
De kussens van het zadel heb ik aangepast qua ligging. Vooraan iets breder uit elkaar voor meer schoftvrijheid en de ruggengraat ook wat breder gemaakt.
xsjoukjex schreef:Ik kruip weer even uit onder mijn steen vandaan. Na veel paardendrama heb ik helaas het besluit moeten nemen om afscheid te nemen van mijn paard. Nu heb ik sinds kort een nieuw paard en ik vroeg me af hoe jullie het zadel vinden liggen. Ik vond het zadel heel stabiel liggen. Opstappen zonder krukje ging zonder schuiven. Dat was op mijn andere rondgeribte paard wel anders.
Alleen heb ik zelf het gevoel dat hij aan de achterkant iets omhoog komt. Zou dit een probleem zijn?
[ [url=m/THxYB9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ffxiBe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wgynL6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z6uBki.jpg]Afbeelding[/url] ]
Let alsjeblieft niet op het feit dat hij ontzettend dun is. Hij kon de koersstress niet aan en is daardoor flink afgevallen. Hij staat hier nu 24/7 op het land.
Kitty_ schreef:xsjoukjex schreef:Ik kruip weer even uit onder mijn steen vandaan. Na veel paardendrama heb ik helaas het besluit moeten nemen om afscheid te nemen van mijn paard. Nu heb ik sinds kort een nieuw paard en ik vroeg me af hoe jullie het zadel vinden liggen. Ik vond het zadel heel stabiel liggen. Opstappen zonder krukje ging zonder schuiven. Dat was op mijn andere rondgeribte paard wel anders.
Alleen heb ik zelf het gevoel dat hij aan de achterkant iets omhoog komt. Zou dit een probleem zijn?
[ [url=m/THxYB9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ffxiBe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wgynL6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z6uBki.jpg]Afbeelding[/url] ]
Let alsjeblieft niet op het feit dat hij ontzettend dun is. Hij kon de koersstress niet aan en is daardoor flink afgevallen. Hij staat hier nu 24/7 op het land.
Wat leuk om nog een Notting Hill te zien, staat je paardje goed! Is je zadel ook nog vrij nieuw? De Notting Hill heeft een extra laag vps waardoor het zadel iets stugger is. Bij mij is hij inmiddels mooi gevormd. Ik zou het zadel iets naar achteren leggen.
mijn Notting Hill :
[img ]m/CAkajR.jpg[/img]
MaricoGraphy schreef:Ja heb beide zeiden bekeken gehad. Kreeg de pad ook niet onderste boven op de rug gelegd dus kon niet fout zijn.
Iemand tips voor mijn bekken? Mijn natuurlijke houding is al fout maar vin dan wel beter mijn balans.
Sta niet graag op foto maar hier dus een ontspannen foto.
[ [url=m/uiH2Ui.jpg]Afbeelding[/url] ]
pleiada schreef:Gisteren heb ik een ghost quevis gekocht met wollen zitting en fenders..Ik heb eerder een prototype gehad maar deze is echt vele maken steviger en mooier!Ik mocht het zadel even uitproberen op Goya van Buitenzinnig en hij is goedgekeurd..Geweldig paard trouwens Goya ik was echt op slag verliefd!Omdat hij met pensioen is had hij weing zin in iemand op zijn rug,haha..Maar toch even kunnen voelen hoe het zat!
Anoniem schreef:Weet iemand of je met mt 42 in een nevada past?
Ik dacht dat die enorm lang waren maar dat lijkt enigzins mee te vallen.>?