Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jokari schreef:Haha die ellenlange verhandeling had ik mij ook al bedacht.Ik ben gewoon gedressuurwashed en heb moeite om van dat beeld af te stappen.
Maar idd, een overdreven stoelzit vind ik het ook niet. Zonder beugels hangen mijn benen voor het dressuur-oog wel mooier, maar eigenlijk was dit wel aangenamer voor mijn heupen.
pmarena schreef:Zo doet Rena het ook altijd, die heeft er ook een eendenloopje in zitten als ze wat geks ziet in de verte ofzo, en niet mag draven van mij en stap haar te langzaam gaat....dan gaat die kop in de lucht en is het ineens *klippeklippeklipklip* met kop in de lucht in de verte kijkend, starre rug en schudden maar met die billen
jokari schreef:Gelukkig beseffen steeds meer ruiters en trainers dat dat écht niet de manier is, Don. Het is soms een beetje vermoeiend om keer op keer aan niet-gangenruiters te moeten uitleggen dat die manier van rijden niet meer gewenst is.![]()
Helaas zal het nog laaaaaaang duren voor die slechte foto's verdwijnen. Dus blijven we uitleggen.