Ik vind juist de oude merlot met blauwe rand mooier, zo zie je maar dat smaken verschillen

Zoals verwacht staan er ineens weer allemaal wine ruffles op mp

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Hmmm, wat zou er mooi op deze kleur staan?
[ [url=m/TANSFP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sowieso die Rosie in cob hehe.
Nog even geduld, zn ballen moeten er nog af en dan moet ie nog op transport vanuit Zuid Afrika hierheen. Maar ik ben zo gelukkig
Nog even geduld, zn ballen moeten er nog af en dan moet ie nog op transport vanuit Zuid Afrika hierheen. Maar ik ben zo gelukkig
Flubberboot schreef:ShockingDie prijzen die ze erbij zetten ook, als je niet wist dat ze goedkoper waren kunnen zij dikke winst maken.
Ik zie ook wat dekjes op mp staan die je bij de horselet voor de helft van de prijs kon kopen.
maessie schreef:Mijn pakketjes zijn ook binnen, en echt... wauw!!![]()
![]()
Twijfelde al een poos over de oude Merlot, maar deze is met deze bies echt perfect voor op een haf
![]()
Met het Anky vest, en Br bodywarmer, passen beide erg mooi erbij, maar de verschillende stofjes tonen wel telkens anders op de fotos..![]()
[ [url=m/tzeJFY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/df084t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UimIGI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BksaUw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Z0x9K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6JqNcE.jpg]Afbeelding[/url] ]
charlotteehx schreef:DinaxUllie schreef:Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar de bandages bij de Dusty Pink. Is er iemand die deze toevallig heeft liggen en er niets mee doet?
Er staat op mp een advertentie ‘ PS en ES bandages en oornetjes’ en als het goed is staat de dusty pink er ook bij.
Texas02 schreef:Flubberboot schreef:ShockingDie prijzen die ze erbij zetten ook, als je niet wist dat ze goedkoper waren kunnen zij dikke winst maken.
Ik zie ook wat dekjes op mp staan die je bij de horselet voor de helft van de prijs kon kopen.
Ik heb mijn Ombre Navy er ook op staan voor 55 euro vraagprijs. Geen idee wat ze bij de horselet kostten, maar ik heb er vorig jaar de volle prijs voor betaald en hij is weinig gebruikt. Dus dan ga ik hem er echt niet voor 25 euro op marktplaats zetten, dan houd ik hem liever zelf.
Lottekuhh_x schreef:Ik zal het eerst aan je denken zodra ik er zeker over ben Sorriso!
Ik vind juist de oude merlot met blauwe rand mooier, zo zie je maar dat smaken verschillen
Zoals verwacht staan er ineens weer allemaal wine ruffles op mp
Lottekuhh_x schreef:Wat betreft doorverkopen voor winst, helemaal offtopic, maar had laatst m'n zadel verkocht en achteraf nog leuk contact met diegene dat het goed paste en hij er blij mee was. Zie ik net ineens dat zelfde zadel op mp staan voor €800 euro meer en een zogezegde nieuwprijs die hij ook bijna verdubbeld heeft. Wat een mensen bestaan er tochen er zo over liegen