Anatomische hoofdstellen deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 15:51

Vanillia schreef:
Dan stel je toch gewoon voor dat je de korting niet wil, maar wel graag een vergoeding voor het terugsturen? Maakt mij verder niet uit, maar ik heb inmiddels wel geleerd om niet zomaar akkoord te gaan met een voorstel als het probleem niet door mij is veroorzaakt.

Voor de rest bedoel je dan? Of voor alles? Dat maakt het lastig. Ik wil een deel herroepen en op het hoofdstel zit een klacht.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 15:56

Maar de kaakriem hoort toch niet aan die kant te zitten?
Dan is het toch geen klacht maar een productiefout lijkt me? :+

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 15:58

Drico schreef:
Maar de kaakriem hoort toch niet aan die kant te zitten?
Dan is het toch geen klacht maar een productiefout lijkt me? :+

Ja dat lijkt me ook

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 16:01

Ja daarom Drico, dus lijkt me niet meer dan normaal dat je 'm op z'n minst kosteloos kunt omruilen toch?

Niet ingewikkelder maken dan het is Pluisje. Je hebt een hoofdstel met een productiefout en die wil je omruilen, daarvoor ga je geen verzendkosten betalen. Dat je dan ook producten die je wil retourneren in dezelfde doos stopt maakt niet uit, de verzendkosten zijn hetzelfde voor het bedrijf. Als ze daar flauw over gaan doen is de klantenservice wel heel bagger :P

MarjanB

Re: Anatomische hoofdstellen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 16:06

Welk deel van het hoofdstel wil je wel of niet? Want veel onderdelen zijn ook los te krijgen

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 16:39

MarjanB schreef:
Welk deel van het hoofdstel wil je wel of niet? Want veel onderdelen zijn ook los te krijgen

Ik heb losse onderdelen besteld en een hoofdstel. Dat hoofdstel past maar heeft een productiefout. De losse onderdelen passen niet zo heel mooi dus die wil ik eventueel graag terugsturen

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 16:44

pluisje88 schreef:
MarjanB schreef:

Ik heb losse onderdelen besteld en een hoofdstel. Dat hoofdstel past maar heeft een productiefout. De losse onderdelen passen niet zo heel mooi dus die wil ik eventueel graag terugsturen

Oh check! Ik zeg terug en laat ze maar kosteloos ruilen (zonder kosten voor verzenden)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:53

Ik heb de losse delen vast op marktplaats gezet dus mochten er liefhebbers zijn ;) als ik geen goed bod krijg dan houd ik ze misschien wel zelf, of stuur het alsnog terug. Kopstuk kan ik altijd wel gebruiken. Neusriem heb ik niet nodig dus die mag verkocht. Dubbele neusriem heeft m’n paard niet nodig. mocht het verkocht zijn dan is het terugstuur probleem ook opgelost.

Heb hooks teruggemaild. Even de reactie afwachten.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:26

pluisje88 schreef:
Ik heb de losse delen vast op marktplaats gezet dus mochten er liefhebbers zijn ;) als ik geen goed bod krijg dan houd ik ze misschien wel zelf, of stuur het alsnog terug. Kopstuk kan ik altijd wel gebruiken. Neusriem heb ik niet nodig dus die mag verkocht. Dubbele neusriem heeft m’n paard niet nodig. mocht het verkocht zijn dan is het terugstuur probleem ook opgelost.

Oh ik wil de neusriem eventueel wel overnemen. :) (Daphne op marktplaats?) wat wil je incl verzenden er voor hebben?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:35

MarjanB schreef:
pluisje88 schreef:

Oh ik wil de neusriem eventueel wel overnemen. :) (Daphne op marktplaats?) wat wil je incl verzenden er voor hebben?

Ja klopt! Voor 28,- inclusief verzenden ben ik uit de kosten en heb je hem goedkoper dan rechtstreeks vanaf hooks.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 11:05

:') iets met verkeerd knopje, wilde een pb doen hierboven _O-

Ben aan het werk en was even afgeleid door melige koolluizen >;)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 12:29

Jullie hadden gelijk dat ik niet moest accepteren dat ik de verzending zelf moest betalen. Ze doen echt alle moeite om ervoor te zorgen dat ze geen spul terug krijgen. Ze hebben mij voor het hoofdstel een oplossing geboden die echt niemand kan weigeren :) wel met het idee dat ik de rest dan niet terugstuur ;) dat wordt de rest verkopen via mp.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 12:43

Wat voor kopstuk is dat??
Met keelriem?en bakstuk?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 13:01

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 18:02

Mijn lingus gaat weg, ze loopt er echt niet fijn op. Heb hem nu aan meen vriendin mee gegeven om te testen :')

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 14:22

Maartje_M schreef:
Mijn lingus gaat weg, ze loopt er echt niet fijn op. Heb hem nu aan meen vriendin mee gegeven om te testen :')

Was dat het eerste of tweede model?

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:18

Eerste. Hij komt sowieso te koop want als ie bij mijn vriendin bevalt, wil zij een bruine :')

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 15:03

Maartje_M schreef:
Eerste. Hij komt sowieso te koop want als ie bij mijn vriendin bevalt, wil zij een bruine :')

Lees inderdaad vaker dat het eerste model bij toch best wat paarden niet goed bevalt. Ik wilde die namelijk eerst ook kopen, maar toch vanaf gezien. Ben nog steeds in twijfel. Want kan niet passen en terugsturen.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:39

Het hoofdstel past volgens mij het beste bij een paard met een wat langer hoofd. De vrijheid die dit hoofdstel biedt zal niet voor elk paard fijn zijn denk ik. Ik heb er
Pas 1x mee gereden dus kan er niet zo veel van zeggen. Viel me wel op dat ze totaal niet schuurt met d’r hoofd. Deed ze altijd veel. Met de micklem was het eerst over, toen weer iets maar een stuk minder. Met deze deed ze het niet. Maar dat kan ook nog nieuwigheid zijn.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:45

Mijn merrie heeft nogal aanwezige jukbeenderen en ik denk dat hij daarom niet top zit.
Rivano welke maat zoek je?

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 11:13

Iemand hier ervaring met de release van harry' horse?
En hoe valt het hoofdstel?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 12:35

Ik weet even niet meer wie hem had maar als iemand dat anatomisch hoofdstel vision space heeft van kramer, wil die mij dan eens de neusriem meten? Het stuk over de neus bedoel ik, dus van bakstuk tot bakstuk maar zonder de bocht. Kan het niet goed uitleggen :')

Edit: dit stuk

Afbeelding

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 14:42

Maartje_M schreef:
Mijn merrie heeft nogal aanwezige jukbeenderen en ik denk dat hij daarom niet top zit.

Sowieso een bruine. En hoop ooit eentje te vinden met neusriem XFull en de rest Full. Heb toch niet het idee dat ze een raar hoofd heeft, maar bij de full Walthausen neusriem raakte het uiteinde van het riempje niet eens de gesp. :Y) Dus gaatjes bijmaken ging niet eens. De leermaker heeft het toen verlengt. Blijf toch het idee hebben dat er misschien een Cob neusriem aanzat. Maar kan niet meer nameten want het verlengstuk zit er nu aan en hij heeft de hele onderste riem vervangen vanaf beide zijkanten.

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:05

Granoek schreef:
Ik weet even niet meer wie hem had maar als iemand dat anatomisch hoofdstel vision space heeft van kramer, wil die mij dan eens de neusriem meten? Het stuk over de neus bedoel ik, dus van bakstuk tot bakstuk maar zonder de bocht. Kan het niet goed uitleggen :')

Edit: dit stuk

[ [url=m/3tGUMJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zal eraan proberen te denken! Vergeet steeds de rolmaat mee te nemen. Wil je niet ook te totale maximum omtrek weten? Juist dat deel onder de neus is mega lang.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:21

Rivano schreef:
Maartje_M schreef:

Sowieso een bruine. En hoop ooit eentje te vinden met neusriem XFull en de rest Full. Heb toch niet het idee dat ze een raar hoofd heeft, maar bij de full Walthausen neusriem raakte het uiteinde van het riempje niet eens de gesp. :Y) Dus gaatjes bijmaken ging niet eens. De leermaker heeft het toen verlengt. Blijf toch het idee hebben dat er misschien een Cob neusriem aanzat. Maar kan niet meer nameten want het verlengstuk zit er nu aan en hij heeft de hele onderste riem vervangen vanaf beide zijkanten.

De lingus heeft geen neusriem hè. De keelriem zit bij mijn paard op het 1 na strakst. En die heeft geen klein hoofd.