Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArmaWhis schreef:Vandaag buitenritje gemaakt met Anita. De pads eronder die we mogen uitproberen van Suzanne.
Ik de kifra en vind het zoveel beter
Dan de gohst pad
[ [url=m/9Oe49u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y6dkFH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lmaMqj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kitty_ schreef:ArmaWhis schreef:Vandaag buitenritje gemaakt met Anita. De pads eronder die we mogen uitproberen van Suzanne.
Ik de kifra en vind het zoveel beter
Dan de gohst pad
[ [url=m/9Oe49u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y6dkFH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lmaMqj.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
sorry voor mijn gespammaar mag ik jou foto's op mijn site zetten?
Anoniem schreef:Ook maf...
liep tegen tweedehands cherokee aan, zoek een maat 2...
staat te koop als maat 2, maar na navraag serienummer is het maat 1.
(staat '15' op het nummer)
echter is het nieuw gekocht als maat 2 door de verkoper....wel apart>
MaricoGraphy schreef:zadel is binnen.
Morgen meteen testen op de haflinger
Ik lees hier dat jullie de ghost pad fik vinden? Hoe merken jullie dit dan? Dan weet ik waarop te letten morgen. Vind het zadel met pad ook dik ogen, maar rijden zonder pad zal ook niet gaan ondanks de dikke kussens onder het zadel.
Geryon schreef:Ik heb ook al eens in het topic gezet dat ik mijn eigen pad (grandeur) mooier vond liggen onder de ghost dan de ghost pad zelf. Het sloot beter op elkaar aan en lag gewoon beter.Misschien dat daar toch iets mee gedaan kan worden bij ghost? Valt nu wel op dat er meerdere meningen van zijn!
darkadia schreef:Foto's van de pad en Barefoot set (Barefoot Arizona en de Barefoot Acorn) zijn helaas nog niet super gelukt, volgend weekend ofzo nog maar eens in de buitenbak proberenMaar meneer bleef nu iig staan ipv achter me aan lopen.
Was verder ook erg fijn te rijden.
Zadel met de pad (niet scherp)
[ [url=m/o8Fad9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Creatief met de spiegel, helaas erg donker:
[ [url=m/GF6FdG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met zijn outfit:
[ [url=m/PSnYn6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l0azmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook even foto's gemaakt van de 'zweetafdruk', lijkt wat meer druk te zitten toch aan de voorkant, maar als ik de pommel los pas ligt deze echt beter dan de L (die zakt op zijn schoft).
[ [url=m/ncNHcm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7Ive3Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
pmarena schreef:Mooi zeg al die witte randjes!
Zou ik een Kifra pad moeten bestellen soms om hem onder alle Barefoots op de foto te zetten.... ik heb alleen ernstig tijdgebrek