Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maritje1991 schreef:Mijn bf deed dat ook, maar kwam echt doordat mijn paard scheef was. Ik werd ook op links gegooid. Door rechtrichten wordt het beter, misschien zit je zelf nog op dezelfde manier waardoor er nu veel druk op andere kant komt.
Snap je?
.
SnuitjeLove schreef:@Safiera, gelukkig vriest het nog niet dus kan ze gewoon zonder deken blijven. Ze maakt nu wel een extra wintervachtje aan.
Ja 'snachts is de gesp van de deken kapot gegaan (zondag nacht) en toen kwam ik woensdag weer, had een paar drukke dagen gehad. En toen was de deken gaan knellen op de schoft.
Nu heb ik al 6weken niet meer kunnen rijden. In de eerste 2 weken zag je duidelijk dat de kneuzing minder werd, maar nu hangt het al 4 weken op hetzelfde 'niveau'. Het wordt niet minder
). Toen konden we wel mooi op de onderhant van onze pad zien dat die ook drukte. Maargoed, ik heb haar koelgel laten gebruiken, (is geen open wond) en dat werkte.

. Ik testte de Barefoot London, maat 1, met VPS.
Knap van het paardje dat ze niet vastpakte. Vaak zit dat er erg 'in' zeg maar, bij mijn pony is het bijv. echt niet weg onder een Barefoot.
Wil hem veel aan de dubbele longe zetten (dat was wel een succes zondag). Als ik het weer durf misschien maar die Trekker testen.

. Ze worden een stuk duurder met de invoerrechten etc. er overheen. Ze zijn te koop vanaf E 1156, staat op de site. Ik vind ze er wel erg mooi uitzien, ze lijken een stuk meer op traditionele zadels. Dus misschien wel een fijne optie voor mensen die dat belangrijk vinden, die missen het boomloze gevoel waarschijnlijk ook niet zo.
)
)
Dat was nooit een probleem omdat Flynn toen nog niet onder het zadel was. Maar aangezien de bedoeling uiteindelijk wel is dat ze tegelijk mee kunnen op een buitenrit... Dan is een tweede zadel wel handig
wil ik gewoon een goed ondersteunend zadel.
Ik moet echt een oplossing vinden, wil eigenlijk zo graag rijden!