jesss_amigo schreef:Wauw mooie set! van welk merk is het dekje?ik dacht dat dat een eskadron dekje was
calice schreef:De beenbescherming is van Horze en het dekje van Eskadron .mag ik vragen waar je dit dekje nog hebt gevonden ? ben er ook al een hele tijd naar opzoek.
Ik heb hem 2 jaar geleden nieuw via bokt gekocht. momenteel bied bokker viv77 zo'n zelfde pad aan op de boktmarkt .
ik zat trouwens even op horze te kijken naar die beschermers maar kon ze zo 1,2,3 niet vinden welke zijn het precies?
Ik ben altijd een meelezer geweest, maar nu wordt t toch wel eens tijd dat ik wat plaats!Mijn nieuwe cognac Petrie's die ik al zoooooo lang wilde!! Dit is een showmodel van de winkel, maar hier zie je de kleur wat beter!En toen waren ze binnen!!
bente12 schreef:ik zat trouwens even op horze te kijken naar die beschermers maar kon ze zo 1,2,3 niet vinden welke zijn het precies? Deze zijn het , heb ze ook bij deze zaak vandaan.http://www.bouman-ruitersport.nl/peesbe ... rmers.htmlJusMJ, Gave laarzen!
Superleuk die Robby's set! Knap paard ook trouwens.Vind het leuke dekjes alleen onder mijn zadel liggen ze niet fijn helaas.
Dankjullie! Ik twijfelde eerst ook over de pasvorm maar dekje bleef super liggen onder me springzadel!