PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 12:32

Lottekuhh_x schreef:
Dat Matt dekje is wel apart ja, mooi!

Mijn wine ruffle is nu ook verzonden. Ik moet alleen wel echt iets weg doen eigenlijk. Heb nog een ps lemon, light blue en scarlet nieuw liggen in full dressuur. Ze zijn zo mooi, maar veel te groot :( en heb gisteren ook nog een Lemieux dekje besteld, dus het gaat weer helemaal mis

Ik meld me graag voor de light blue als je zover bent :Y)

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 12:36

Jenara schreef:
Heeft er iemand een idee of de monaco blue nog terug zou komen?
Ik ging hem alleen kopen als ik mijn PS neptuna verkocht kreeg en nu heb ik eindelijk een geïnteresseerde, maar is de monaco bij ruitergoed niet meer te krijgen. Bij hypostore blijkbaar nog wel, maar ik ben VIP bij ruitergoed en heb niet zo veel zin om de volle mep te betalen, dan hou ik mijn neptuna wel :p

De Monaco blue komt in maart weer terug bij ES.

ivy_power89

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:10

Mijn Merlot crystal gold is onderweg, die komt vandaag *\%/*

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:13

ivy_power89 schreef:
Mijn Merlot crystal gold is onderweg, die komt vandaag *\%/*

Oh ik ben heel benieuwd!

Geen idee wanneer ik hem krijg maar ik twijfel toch over de kleur, op sommige foto's lijkt ie een beetje paarsig, en dat vind ik niet zo wat denk ik.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:16

Leuk, ben ook benieuwd!
Die van mij zou ook vandaag komen maar is vertraagd zag ik net.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:30

Ik heb de chrystal merlot ook besteld, ging er vanuit dat de wine niet zou komen maar die komt toch. Morgen maar kijken welke mag blijven :')

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:36

Mijn ruffle wine is ook gecanceld, baal er wel van want ik wil hem eigenlijk wel heel graag -O-

Als troost maar een hoofdstel besteld wat ik al een hele tijd wilde :')

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:39

Mijn wine is toegekomen . *\o/*
Vind hem heel mooi. Nu nog op zoek naar bijpassende outfit om het plaatje af te maken. :j

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:41

Is die Merlot gold dezelfde kleur als de merlot Crystal Silver? Maar dan met een andere bies en andere kleur stenen?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:42

Jenara schreef:
Heeft er iemand een idee of de monaco blue nog terug zou komen?
Ik ging hem alleen kopen als ik mijn PS neptuna verkocht kreeg en nu heb ik eindelijk een geïnteresseerde, maar is de monaco bij ruitergoed niet meer te krijgen. Bij hypostore blijkbaar nog wel, maar ik ben VIP bij ruitergoed en heb niet zo veel zin om de volle mep te betalen, dan hou ik mijn neptuna wel :p

Hoeveel vraag je voor de Neptuna? Want was een cob dressuur toch?

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:44

fetisje schreef:
Mijn wine is toegekomen . *\o/*
Vind hem heel mooi. Nu nog op zoek naar bijpassende outfit om het plaatje af te maken. :j

Oehh foto?

suwis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 14:02

Afbeelding
Hoi hoi, kom even meelezen als dat mag. Merlot gold is inderdaad dezelfde kleur als de silver..

Coshina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 14:24

suwis schreef:
[ [url=m/KZC33g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoi hoi, kom even meelezen als dat mag. Merlot gold is inderdaad dezelfde kleur als de silver..

Bedankt! Hier heb ik wat aan :j
Scheelt weer een flink bedrag :$

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 14:29

Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar de bandages bij de Dusty Pink. Is er iemand die deze toevallig heeft liggen en er niets mee doet?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 14:36

Mooie vergelijking idd, vind 'm met goud wel echt veel mooier <3

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 14:50

DinaxUllie schreef:
Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar de bandages bij de Dusty Pink. Is er iemand die deze toevallig heeft liggen en er niets mee doet?

Er staat op mp een advertentie ‘ PS en ES bandages en oornetjes’ en als het goed is staat de dusty pink er ook bij.

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 15:25

EarthFocus schreef:
Mocht iemand de Wine Ruffle binnen krijgen en er toch niet zo weg van zijn, dan wil ik hem graag overnemen!

En ik weet de actieprijs, maar ik was te laat :(

Wil er best een paar euro meer voor betalen, maar moet wel leuk blijven :')

Hi!

Ik heb het dekje net binnen, maar denk dat ik het toch niet zo mooi vind op mijn (oranje) vos. Eventueel mag het dekje weer weg..

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 16:00

charlotteehx schreef:
DinaxUllie schreef:

Er staat op mp een advertentie ‘ PS en ES bandages en oornetjes’ en als het goed is staat de dusty pink er ook bij.

Oh super ik ga gelijk kijken. Dankjewel!

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 16:06

[/quote]
Er staat op mp een advertentie ‘ PS en ES bandages en oornetjes’ en als het goed is staat de dusty pink er ook bij.[/quote]

Oh super ik ga gelijk kijken. Dankjewel![/quote]

Graag gedaan!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 16:54

Mijn pakketjes zijn ook binnen, en echt... wauw!! <3 <3 *\o/* Twijfelde al een poos over de oude Merlot, maar deze is met deze bies echt perfect voor op een haf :j

Met het Anky vest, en Br bodywarmer, passen beide erg mooi erbij, maar de verschillende stofjes tonen wel telkens anders op de fotos.. -O-
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 16:56

Hi meiden! Ik ben eigenlijk een stille meelezer hier, maar ik kom even snel inbreken in jullie topic met een vraagje! Ik zou voor mijn fotografie graag wat setjes hebben liggen, en die voor de afwisseling dan na een paar shoots ook weer doorverkopen. Mag ik jullie vragen wat jullie ervaring is met betrekking tot het verkopen van dekjes en setjes?

Op marktplaats staat natuurlijk de wereld aan PS/ES setjes, maar juist daardoor vraag ik me ook een beetje af of je ze wel weer verkocht krijgt. Ik begrijp natuurlijk dat je er altijd wat minder voor terug krijgt dan dat je er aan uitgegeven hebt.

Bedankt voor jullie reactie alvast :)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 16:56

Super mooi! En idd, is het nou paars of rood :wow:

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:03

HopeDreamer schreef:
EarthFocus schreef:
Mocht iemand de Wine Ruffle binnen krijgen en er toch niet zo weg van zijn, dan wil ik hem graag overnemen!

En ik weet de actieprijs, maar ik was te laat :(

Wil er best een paar euro meer voor betalen, maar moet wel leuk blijven :')

Hi!

Ik heb het dekje net binnen, maar denk dat ik het toch niet zo mooi vind op mijn (oranje) vos. Eventueel mag het dekje weer weg..

Ik heb je PB gestuurd. Neem hem graag over van je als het een full dressuur is. :)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:10

Fellow schreef:
Hi meiden! Ik ben eigenlijk een stille meelezer hier, maar ik kom even snel inbreken in jullie topic met een vraagje! Ik zou voor mijn fotografie graag wat setjes hebben liggen, en die voor de afwisseling dan na een paar shoots ook weer doorverkopen. Mag ik jullie vragen wat jullie ervaring is met betrekking tot het verkopen van dekjes en setjes?

Op marktplaats staat natuurlijk de wereld aan PS/ES setjes, maar juist daardoor vraag ik me ook een beetje af of je ze wel weer verkocht krijgt. Ik begrijp natuurlijk dat je er altijd wat minder voor terug krijgt dan dat je er aan uitgegeven hebt.

Bedankt voor jullie reactie alvast :)

Ik zou me dan vooral op de Es setjes richten. Als je bij Ps de collecties treft waar ze veel van hebben geproduceerd die dan later weer volop in de uitverkoop komen, die lopen dan minder.

Phrono, ja onmogelijk te zeggen :+ 2 kleuren voor de prijs van 1 :j Het is echt net hoe de lichtinval is.

Quickly2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:18

Normaal kwam mijn Merlot vandaag maarrr DPD is alweer een uur te laat… had neerzettingstoestemming gegeven. Ben benieuwd of die nog zou komen vandaag.
Ik snap trouwens ook helemaal niks van die live tracking.