Sammiex2000 schreef:Hier nog iemand die es emerald wil verkopen?
Ik heb de emerald te koop. Hele set je mag mij wel pb'en
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maratjesammy schreef:Op de schouder en achter het zweetblad kale plekken. Zadel was net gecontroleerd toen dit dekje gekocht is. Idd alleen met ES. Met mijn overige dekjes heb ik dit helemaal niet en die zijn veel goedkoper. Zit enorm in dubio. Straks in zijn zomervacht nog eens proberen of toch maat verkopen![]()
Hij staat hem zo gaaf![]()
[ [url=m/gmTcMf.jpg]Afbeelding[/url] ]
bliksemflits schreef:Ik vind de vanilla toch niet zo als ik hem zo te paard zie, vind hem heel vaal tonen, net alsof 'ie verkleurd is?
magootie schreef:bliksemflits schreef:Ik vind de vanilla toch niet zo als ik hem zo te paard zie, vind hem heel vaal tonen, net alsof 'ie verkleurd is?
Hij is een beetje pastelgeel. Vind ik juist wel mooi want hard geel staat niet op een vos. Misschien is het op deze foto’s duidelijker? Met de felle zon vertekent het misschien iets
[ [url=m/Ka9bCG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mwJjH8.jpg]Afbeelding[/url] ]
CarolienV schreef:Bestellen jullie wel eens iets via de officiële equestrian Stockholm site?
Ik wil daar graag een deken bestellen, zij hebben nog kleine maatjes en vandaag nog pony korting. Maar als ik heb goed zie kun je niet met iDeal betalen of achteraf? Hoe hebben jullie dat gedaan?
CarolienV schreef:Bestellen jullie wel eens iets via de officiële equestrian Stockholm site?
Ik wil daar graag een deken bestellen, zij hebben nog kleine maatjes en vandaag nog pony korting. Maar als ik heb goed zie kun je niet met iDeal betalen of achteraf? Hoe hebben jullie dat gedaan?