Texas02 schreef:Heeft nog niemand foto's van de Golden? Was wel benieuwd naar "echte" foto's ipv bewerkte productfoto's
Vandaag binnen gehad, morgen in daglicht even foto's maken
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Nicky schreef:Jammer dat er geen bijpassende baselayer is voor de rust Brown. Dat is echt mijn kleur.
Ik overweeg een en ander op te ruimen, mijn collectie is echt te groot geworden. Is iemand nog naar er specifieks opzoek?
_Nicky schreef:Jammer dat er geen bijpassende baselayer is voor de rust Brown. Dat is echt mijn kleur.
Ik overweeg een en ander op te ruimen, mijn collectie is echt te groot geworden. Is iemand nog naar er specifieks opzoek?
Nynkex01 schreef:Ik ben ook aan het opruimen, nou es op Marktplaats verkopen is ook echt niet meer grappig hoor. Complete set met rondom beschermers en jasje allemaal van es, willen mensen niet meer dan 75 voor geven. Sorry maar dan blijft het lekker hier
Flubberboot schreef:_Nicky schreef:Jammer dat er geen bijpassende baselayer is voor de rust Brown. Dat is echt mijn kleur.
Ja en neeVind de monogram jade en wine nogsteeds echt meeeega vet, maar ik mag eigenlijk niks meer kopen...