Texas02 schreef:Heeft nog niemand foto's van de Golden? Was wel benieuwd naar "echte" foto's ipv bewerkte productfoto's
Vandaag binnen gehad, morgen in daglicht even foto's maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als ik het van te voren bedacht had, had ik het ES Bordeaux dekje meegenomen (die ligt thuis, de PS op stal en die lag in de planning voor vandaag), maar dit past ook super bij elkaar vind ik!

Want ik heb net de PS of Sweden Dove?? (weet echt niemand of het de Dove is?) gekocht en wss ook de Northern Light Glimmer. Beide met korting, maar dan nog
Heb ze nog niet, moet ze nog ff ophalen of ze neemt ze een keer mee naar stal, maar dat heeft niet zo'n haast. Ik heb nog wel "een paar" andere dekjes om mee te rijden
Ben wel benieuwd hoe de Northern Light op hem zal staan! De Dove?? vast wel goed
Maar de Golden komt er sowieso nog. Ik keek even bij vorige jaren en Hypostore had de afgelopen twee jaar 25% korting.. Dus daar hoop ik stiekem op
Wil hem al steeds bestellen, maar ik mag echt niet van mezelf, ik moet echt braaf wachten op korting
_Nicky schreef:Jammer dat er geen bijpassende baselayer is voor de rust Brown. Dat is echt mijn kleur.
Ik overweeg een en ander op te ruimen, mijn collectie is echt te groot geworden. Is iemand nog naar er specifieks opzoek?
_Nicky schreef:Jammer dat er geen bijpassende baselayer is voor de rust Brown. Dat is echt mijn kleur.
Ik overweeg een en ander op te ruimen, mijn collectie is echt te groot geworden. Is iemand nog naar er specifieks opzoek?
Vind de monogram jade en wine nogsteeds echt meeeega vet, maar ik mag eigenlijk niks meer kopen... Nynkex01 schreef:Ik ben ook aan het opruimen, nou es op Marktplaats verkopen is ook echt niet meer grappig hoor. Complete set met rondom beschermers en jasje allemaal van es, willen mensen niet meer dan 75 voor geven. Sorry maar dan blijft het lekker hier
Flubberboot schreef:_Nicky schreef:Jammer dat er geen bijpassende baselayer is voor de rust Brown. Dat is echt mijn kleur.
Ja en neeVind de monogram jade en wine nogsteeds echt meeeega vet, maar ik mag eigenlijk niks meer kopen...