Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Appaloosa9 schreef:Appaloosa9 schreef:Heeft iemand de champagne en mink loire op een zwarte, wie kan mij overhalen
Bedankt, ben alleen toch benieuwd naar de loire versie
MerleSimone schreef:[ [url=m/oJCjbc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ik dit zie denk ik juist dat Jade best een goede optie is. AfwachtenWeer zo'n kleur die in ieder licht anders is.
Edit: hmm de Sage lijkt toch iets feller te zijn, Jade iets koeler ofzo. Jade lijkt op foto's in het Kramer topic wel iets lichter. Spannend haha.
Als ik dit zie denk ik juist dat Jade best een goede optie is. AfwachtenWeer zo'n kleur die in ieder licht anders is.
Edit: hmm de Sage lijkt toch iets feller te zijn, Jade iets koeler ofzo. Jade lijkt op foto's in het Kramer topic wel iets lichter. Spannend haha.
ava_krause schreef:Als ik zo de foto zie van deze jade van kraemer denk ik niet dat het past bij de sage. Maar voor de mensen die de combinatie samen hebben ben heel benieuwd naar de foto
[ [url=m/mZ9N6r.jpg]Afbeelding[/url] ]