Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sharonsemme schreef:EdkingEnzo schreef:Mijn collectiede Black Gold en Deep Brown Bordeaux afgelopen week er aan toegevoegd
[ [url=m/wcOdWE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanille staat ook hoog op mijn verlanglijstje
De donkergroene wil je zeker niet heel toevallig kwijt?
Ik heb hem in springvariant maar ben op zoek naar een dressuur aangezien ik nu een dressuurzadel heb.. Alleen nergens meer te krijgen
Trui schreef:nu ik die amazonite zie twijfel ik of de kleur wel is wat ik wil. De forest green is te groen. want het shirt wat ik heb is wat minder groen. Op de product foto’s online is amazonite precies goed, maar dan zie ik hier foto’s van jullie en begin ik weer te twijfelen.. hij lijkt zo blauw
lshannah schreef:Trui schreef:nu ik die amazonite zie twijfel ik of de kleur wel is wat ik wil. De forest green is te groen. want het shirt wat ik heb is wat minder groen. Op de product foto’s online is amazonite precies goed, maar dan zie ik hier foto’s van jullie en begin ik weer te twijfelen.. hij lijkt zo blauw
Dit was dus gistermiddag in de zon:
[ [url=m/Jym9Ik.jpg]Afbeelding[/url] ]
linda2008 schreef:anoukwendy schreef:Oh wat een leuke foto’s weer allemaal!!
Ben ook wel benieuwd naar een foto van de binnenkant, is het nogsteeds van dat stof wat snel droogt of dat ook niet meer?
[ [url=m/mv7ucY.jpg]Afbeelding[/url] ]
StillAngel, ieder dekje is een rib uit mijn lijfhet is in mijn geval niet zo dat ik elke maand even 1 of 2 dekjes erbij kan kopen hoor
![]()
Maratje, gelukkig geen last van, wat voor wondjes krijgt je paard? En alleen met een ES dekje? Ligt ie wel goed?
linda2008 schreef:anoukwendy schreef:Oh wat een leuke foto’s weer allemaal!!
Ben ook wel benieuwd naar een foto van de binnenkant, is het nogsteeds van dat stof wat snel droogt of dat ook niet meer?
[ [url=m/mv7ucY.jpg]Afbeelding[/url] ]
StillAngel, ieder dekje is een rib uit mijn lijfhet is in mijn geval niet zo dat ik elke maand even 1 of 2 dekjes erbij kan kopen hoor
![]()
Maratje, gelukkig geen last van, wat voor wondjes krijgt je paard? En alleen met een ES dekje? Ligt ie wel goed?