Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Klein sprongetje, ik ga voorover in verlichte zit, de boord van m'n jas schuift over de knop. Ik wil weer gaan zitten, maar wordt voorover getrokken doordat m'n jas dus om de knop geslagen was. Kon nog net in het zadel blijven. 

Vilar schreef:quibje schreef:zijn er al mensen die easytrek zadels kennen?
kwam via mijn mail iets over binnen
Ik heb de Easytrek al gezien en in m’n handen gehad. En ik moet zeggen, het is een puik zadel! Kwalitatief ziet het er super uit, heel degelijk, mooi soft leder ook. De pommel is flexibel, doch stevig, en dus niet slap, ook niet uitrekbaar zoals bijv. leer dat is.
Binnenkort ga ik ‘m passen en testen, ben erg benieuwd! Ben ook erg benieuwd naar het andere nieuwe flexibele zadel waar Per Mi Cavallo straks mee komt!
heb er zelfs nog de hele dag last van gehad.. DAMWolf schreef:Oh ja, de Atlanta kan natuurlijk ook! Kunnen misschien de pommels verwisseld worden van de westernmodellen, zodat je zeg maar een westernzadel zonder knop hebt? Dat zou ideaal zijn. Als dat kan dan weet ik het wel!
Pmarena, hmm misschien dan toch een knop. Ik maak me ook schuldig aan het hals-liggen

Ik wilde dus eigenlijk een Cherokee met VPS voor die ene keer in de 100 jaar dat ik een sprongetje maak, maar VPS-loos zit veel beter haha. En een VPS-loze Cherokee vind ik niet zo snel denk ik. Dus nu komt er een ander

Vond het al zo'n gok met de Arizona, maar dat heeft gelukkig goed uitgepakt. Voor buitenritten maakt het me niet zoveel uit, maar VPS of niet vind ik in de bak toch wel veeeel verschil maken. Maar goed, ik ben ook niks gewend 

Denk dat er maar weinig paarden zijn die dat passen haha!
. Ik had echt veel liever de smalle ophanging eraan gehad