abc schreef:Gaat echt prima met dat touwtje hoor. Als je shetlander het principe van wijken voor druk kent, kan je op die manier echt heel ontspannen samen op pad, bitloos door de kaptoom en met slaphangende lange lijnen zonder trek en sleurwerk.
ja hoor, mijn holu heeft ook inlages. Moet je wel goed kijken welke je neemt, want er zijn er ook zonder. Ik heb een aantal bladzijden terug de link van de inlage geplaatst en de holu die ik heb. Als je in mijn berichten zoekt kan je die vinden.
(PS: ik heb geen aandeel bij holu hoor!) Zoals ik eerder al zei kan ik niet vergelijken met christ, maar voor mij voldoet de holu prima aan mijn eisen. En aangezien christ blijkbaar vreselijk lange levertijden heeft ...
Ik heb 2 van die ukken lopen, de ene snapt het wel, de ander is een kleine draak met een attitude die zijn formaat ver overstijgt. Daar moeten we dus echt mee aan de bak. (overigens verder een schatje hoor
)
Ik heb vorig jaar bij Holu op de vakbeurs staan kijken en - gemiste kans voor Holu - hadden ze maar 2 modellen liggen, zonder wrongen, zonder inlagen etc. Op hun (wat warrige) prijslijst kan ik dat ook niet terug vinden. Vandaar mijn vraag....
Brteek me de bek niet open over de levertijden - tussen de 3 en 5 maanden