Maritje1991 schreef:Bij buitenzinnig of greendistance kun je wel een week testen
Ook trekkers? Dat is nog eens een idee! Al zie je ze niet vaak tweedehands, dus zou met een nieuwe aanschaffen wel een dure grap worden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maritje1991 schreef:Bij buitenzinnig of greendistance kun je wel een week testen
Daphneeeej schreef:Oh ok haha verband dan even verkeerd gelegt net haha.
SnuitjeLove schreef:Ik wil graag even snel een antwoord
Morgen komt bij mij de zadelmaker langs, ik ben vanplan om mijn wintec zadel in te ruilen voor een dressuurboomzadel omdat ik vaak problemen heb met een niet passend zadel.
Nu heb ik aan m'n instructrice gevraagd of ik misschien niet beter een boomlooszadel kon nemen omdat mijn zadel heel vaak weer versteld moet worden.
Ze zei dat dat zou gaan knellen bij de schoft omdat mijn pony een zadel met een hoge schoft nodig heeft. Ik wil dit morgen gaan navragen bij de zadel maker.
Maar is dit ook zo, dat als je paard een zadel met een hoge schoft nodig heeft, dat dan een boomlooszadel niet goed is?
Het lijkt mij niet uit te maken, omdat je een goede maat pommel kan nemen. En het zadel in alle bewegingen kan mee bewegen.