Ik kon me nog heel goed herinneren dat jij een 5 jarige had die enorm van bouw was veranderd en je zelf ook aan gaf dat Arno daar niks aan kon doen omdat zelfs oude paarden enorm kunnen veranderen en een zadelmaker kan dan natuurlijk niet steeds voor de kosten opdraaien. Daar was je het helemaal mee eens een aantal pagina's terug...
mamendt schreef:Ja de SB....
Tja arno zegt weinig ( zwijgzaam zoals altijd)....maar ja, hij kan er ook niets aan doen...het enige wat hij mij mischien het moeten aanraden is om nog even te wachten aangezien mijn paardje nog jong was...maar oke...van de andere kant..ik was zo verliefd op het zadel dat ik het toch wilde hebben...
En nee, ik laat niet weer een zadel aanmeten...ik heb andere plannen..hihi...een vriend van mij wil mijn paardje gaan beleren voor de koets( lijkt me ook heel leuk) en dan na een jaartje als madam echt uit is gegroeid kijken we wel verder......
En even later, heel erg sneu voor je paardje maar zelfs volgens je DA viel het zadelprobleem wel mee...
mamendt schreef:Mijn verhaal krijgt weer een andere wending.
Volgens mijn DA heeft mijn paardje waarschijnlijk een groot nierprobleem waardoor ze zo zuur reageert op het opzadelen en rijden..dit wordt nu onderzocht...
Het AB zadel ligt niet optimaal maar volgens de DA niet zo slecht/krap dat ze daar zo'n pijnlijke reactie opgeeft....nu baal ik helemaal.
Maar ik wacht een met de verkoop van mijn zadel..dadelijk doe ik hem voor niets weg.....
Mamendt, ik vraag me af waar jouw reactie is omgeslagen? Ik kon me dit namelijk nog erg goed herinneren. Lijkt nu een beetje op een "zoals ds wind waait, waait m'n jasje."
En natuurlijk mag je negatief kritiek geven als je ontevreden bent, zo kan iedereen zijn balans opmaken maar dit vind ik wel apart zeg..
Verder zijn wij nog altijd tevreden, verwachten het 3e AB zadel en zowel wij als een pensionklant hebben ook een tweedehands zadel waar we heel tevreden mee zijn!!
Bij mijn ruin kiepten alle zadels compleet naar voren en ds Arno Brandt was de eerste die in balans lag, nu heeft hij weer een 'projectje' met de nieuwe Fries van m'n moeder, ben benieuwd!