Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosmaryn1 schreef:Ik gebruik ook de Micklem Multi Bridle voor mijn paardje, echt een super product en ik geloof heilig in het hele concept en idee van het hoofdstel.
Geweldig dat er steeds meer aan het optimaliseren van het paarden welzijn wordt gedaan en er steeds meer aan het comfort van de paarden zelf wordt gedacht.
Op youtube hebben ze ook mooie filmpjes van Horseware zelf over het gebruik en ontwerp van het hoofdstel.
Maar ik heb mijn hoofdstel juist wel bij http://www.dochorse.com gekocht, ik las hier ergens boven dat ze daar heel duur zijn maar dat vind ik juist niet. De prijzen zijn eigenlijk overal wel gelijk of zelfs duurder dan bij DocHorse. Daarnaast vind ik de snelle en deskundige service bij DocHorse altijd heel fijn!
roosmaryn1 schreef:Nee ze kosten daar 170,- voor een multi en 190,- voor een competition. Tuurlijk zijn dat wat centjes maar ik geloof wel echt in het ontwerp ervan en de studie die ervoor gedaan is en het zijn hele goede kwaliteit hoofdstellen.
Maar zijn ze ergens goedkoper te vinden dan bij dochorse.nl?
roosmaryn1 schreef:Nee ze kosten daar 170,- voor een multi en 190,- voor een competition. Tuurlijk zijn dat wat centjes maar ik geloof wel echt in het ontwerp ervan en de studie die ervoor gedaan is en het zijn hele goede kwaliteit hoofdstellen.
Maar zijn ze ergens goedkoper te vinden dan bij dochorse.nl?
Steentje schreef:hier ook een bontje om de neusriem, ringetje heb ik weliswaar verwijderd, maar dat zou ook passen hoor. Standaard neusbontje is wel te breed, vanwege de bochtjes in de neusriem. Heb dus een bont halsterset gekocht en in eerste instantie het smalste stuk eromheen gedaan; eigenlijk het bakstuk. Dat werkt wel, maar is eigenlijk weer net te smal, waardoor het snel scheeft gaat zitten. Ik ga nu maar de schaar hanteren en een langer deel precies op maat knippen. Had ik achteraf beter meteen alleen een losse bontneusriem kunnen kopen....Past er trouwens een neusbontje van puur lamsvacht onder? Of werkt dat niet in verband met het ringetje op de neusriem?