Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lys schreef:he he zazouyou, eindelijk een goed zadel gevonden!!! een mooi zadel ook zeg..
hoop dat je er nu toch erg veel plezier van mag hebben na al die tegenslagen..
merrieveulen schreef:ik dacht ook al, hij lijkt net achterover te liggen... maar gelukkig toch de juiste conclusie getrokken. ach moet je maar denken, dan duurt het weliswaar wat langer, maar perfectie heb je nou eenmaal niet zomaar. hopelijk is het dan ook eindelijk eens echt voor de bakker!
Bitch schreef:@germie, welnee, dat hoef helemaal niet direct.
Er zijn voor zover ik heb meegelezen, maar 3 merken op gegaan, rossner, kentaur en anky, er zijn nog genoeg merken over die miss wel kunnen passen. De rossner en kentaur komen zowat uit dezelfde fabriek, dus....
Lys schreef:mijn zadel is verkocht
x_Mliss schreef:Ik heb net een Rossner amerika gekocht ga ik naar divoza om hem helemaal na telaten kijken.
Nee heeft hij een gebroken boom![]()
Dus een Rossner Amerika 17,5 inch met medium boom is van harte welkom!
x_Mliss schreef:Is het ook verder zit ie heerlijk en ligt helemaal goed op me paard.
Maar goed ik weet nu de maten en ik wil zo ie zo een Rossner amerika.
Ik zat nog te kijken in me berichten want heb jou ook wel eens ge pb baal der wel van dat de jouwe nu weg is.![]()
Maar goed dat is natuurlijk altijd zo als je iets snel wil gaat het altijd fout of het is net verkocht
En op marktplaats staat er wel 1 maar die vrouw reageerd niet daar kan echt kwaat om worden:=
Heb der echt al 3 weken geleden ge emailt ofzo.
En ik bied toch ruim boven de andere mensen.
x_Mliss schreef:Ik heb net een Rossner amerika gekocht ga ik naar divoza om hem helemaal na telaten kijken.
Nee heeft hij een gebroken boom![]()
Dus een Rossner Amerika 17,5 inch met medium boom is van harte welkom!
x_Mliss schreef:@ zazoeyou
Voor die Rossner voor 195,00 heb ik al gebeld die is al verkocht.
Hier voor belde ik 2 weken geleden en nog staat hij op de site.![]()
Die andere word me net wat te duur dan kan ik der net zo goed 200 bij leggen en heb ik een nieuweMaar ben druk op zoek heb er wel 1 gevonden maar dat is het oude merk verder ziet hij der wel super uit dus heb der een emailtje gestuurd.
@Marijkeeee
Ik ben hannah niet![]()
Volgens mij haal je me door de war met een andere hannah van bokt van Fallstar?
x_Mliss schreef:.
@Marijkeeee
Ik ben hannah niet![]()
Marijkeeee schreef:x_Mliss schreef:.
@Marijkeeee
Ik ben hannah niet![]()
whoeps je hebt gelijk
sorry... jullie hebben beide het zelfde plaatje