JosjeDZ schreef:Wow, die is mooi zeg!
Dank je wel, ben er erg blij mee, en echt een heerlijk zadel
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berdien schreef:Ik blijf het zo ontzettend jammer vinden dan Edix niet op mijn merrie pastHopelijk verbreden
ze hun assortiment nog. Mijn merrie heeft boommaat 42-43, dat redden de dressuurmodellen van Edix helaas niet.
Iris82 schreef:Was gisteren op Indoor Brabant bij de stand van Edix en daar lieten ze inderdaad de nieuwe kopijzers zien. Ik zei al gekscherend, daar kun je onderhand nog een stoel mee opzadelen zo wijd.
Had ook even op het nieuwe dressuurzadel gezeten en dat zat zooooooo goed. OMG. Ik ben verliefd.
NorwayFjord schreef:little_birdy schreef:Dankjewel, je kwam niet over het zweetbad heen ?
Echt een heel klein stukje maar ik zat wel echt te kort ook voor mijn benen, m'n knieën lagen bijna in m'n nek
lies schreef:Ik gebruik het liefst het edix dekje met wol, maar heb ook een halfpad van edix en gebruikte eerder ook wel mijn winderen pad eronder icm een gewoon dekje (ipv de edix pad dus).
Als je een pad van edix koopt, kies dan maat S. Die past prima onder een 17.5 inch edix zadel.