Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rwnn123 schreef:xHylkje schreef:Ah de sparkling Silver net te vroeg besteldAch, wij zijn er wel heel blij mee! Helaas niet op schimmel, maar wel een foto op een zwarte.
[ [url=m/GgzqV5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iSBZ1H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind m erg mooi maar twijfel of ie niet wegvalt op een schimmel :’)
Peuk schreef:Voor de liefhebber. Ik heb een aantal anky dekjes van oude collecties nog liggen. Ik rijd al een heel aantal jaar geen paard meer en binnenkort vindt er een verhuizing plaats, dus die dingen moeten ook de deur uit. Ze liggen bij mijn vader, dus de kleuren weet ik niet precies. Ik geloof donkerblauw/oranje/geel oid. Weet nu ook niet zo goed in welke staat ze zijn. Ze mogen voor een heel klein prijsje weg.
_MelisS schreef:Peuk schreef:Voor de liefhebber. Ik heb een aantal anky dekjes van oude collecties nog liggen. Ik rijd al een heel aantal jaar geen paard meer en binnenkort vindt er een verhuizing plaats, dus die dingen moeten ook de deur uit. Ze liggen bij mijn vader, dus de kleuren weet ik niet precies. Ik geloof donkerblauw/oranje/geel oid. Weet nu ook niet zo goed in welke staat ze zijn. Ze mogen voor een heel klein prijsje weg.
Is dat met of zonder anti slip letters?![]()
Wauw die sparkling zilver is gaaf zeg!
Stond er van de week nog mee in mijn handen bij epplejeck maar toen heb ik hem toch laten liggen..
En wilde graag zn hempje zonder mouwen, had de lagoon gepast en die zat hartstikke goed. Maar ik heb best wel veel anky dekjes dus ik dacht ik doe hem in het zwart zelfde maat... viel gewoon 2 maten kleiner uitbeetje jammer weer dus ook maar laten hangen
Farjen schreef:Een hele tijd geleden de blauwe waterdrop besteld:
[ [url=m/4GSkMN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik had door een fout de gouden waterdrop ontvangen:
[ [url=m/IcmUZi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/brXTdx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu twijfel ik of ik hem zou houden of niet.. Is het to much met zijn apart kleurtje?![]()
Het is echt goud, lijkt wel zilver op de foto![]()
Wauw MelisS, wat een collectie![]()
xHylkje, mooi die silver!
Balenciaga schreef:Farjen schreef:Een hele tijd geleden de blauwe waterdrop besteld:
[ [url=m/4GSkMN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik had door een fout de gouden waterdrop ontvangen:
[ [url=m/IcmUZi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/brXTdx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu twijfel ik of ik hem zou houden of niet.. Is het to much met zijn apart kleurtje?![]()
Het is echt goud, lijkt wel zilver op de foto![]()
Wauw MelisS, wat een collectie![]()
xHylkje, mooi die silver!
Offtopic, volg ik jullie trouwens niet op Instagram? Hocus Pocus is dit toch?