Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:pmarena schreef:Mooie plaatjes Don
Waarom het Formo niet tussen het HD foam en Soft foam in vraag ik me af? Dan zit je zelf ook wat minder hard, of valt het voor onder je billen wel mee?
Daar zit nog een heel zadel tussen...met zacht schuim er in
tennan schreef:Buitenzinnig, kan ik, als ik bij jou de Madriana barebackpad 'bestel' als testzadel, kan dat dan ook met zowel de Toscane-zitting als de wolzitting erbij? Het gaat om de piccolo.
Ik wil zo graag weten wat het verschil is
mhoogenbos schreef:Fransje 23, ik zou als ik jou was contact opnemen met Ella van boomlooszadel passervice. Zij heeft de door jou genoemde zadels in haar collectie en nog meer. Je moet dat toch even op je paard zien liggen en wellicht een week uitproberen.
Mara2000 schreef:@Babritfre
Skyriding en Buitenzinnig doen pasconsulten met Trekker zadels.
Wat voor zadel heb je er nu op liggen? De kussens lijken wel heel erg kort.
BaBritFre schreef:Mara2000 schreef:@Babritfre
Skyriding en Buitenzinnig doen pasconsulten met Trekker zadels.
Wat voor zadel heb je er nu op liggen? De kussens lijken wel heel erg kort.
Dit is een Trekker Dressage Master.
Buitenzinnig doet geen Trekker denk ik, of dat staat niet op de site.
Skyriding zit echt een heel eind weg, maar is voorlopig de enige die ik vond maar dat zal wel een hele poos duren vooral zij kon komen omdat dat dan een route moet worden gemaakt. Maar het zal toch Skyriding worden denk ik!
Runa schreef:Babritfre,
Aan een Passervice heb je natuurlijk meer dan aan iemand op het internet die maar een paar foto's gezien heeft, maar toch:
Hoe zit je zelf in het zadel? Ik vind de lepel namelijk best groot in vergelijking tot de kussens die eronder zitten. Mijn eerste gedachte was ook dat hij wat naar voren leunt, maar aan de andere kant zou het zomaar kunnen dat de kussens in de rug gaan drukken als het zadel recht ligt, omdat je dan op die gigantische lepel terecht komt.
Je paardje heeft niet zo'n hele lange rug, maar zelf zou ik toch gaan voor een zadel met iets langere kussens zodat je toch wat meer van het deel van de rug benut dat een ruiter kan dragen.
Wel een leukerd hoor, dat paard