Ik rijd nu (totdat ik zelf een pad heb waar inlages in kunnen, maar ik twijfel nogal welke ik wil

Normaal zweet ze niet zo erg...
Blijft toch lastig om alles perfect te krijgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bliksem schreef:Is er, of weten jullie heeeul toevallig iemand waarvan ik een Torsion Cool pad eens zou mogen testen?
Of is er ervaring met deze pad onder een piccolo quilty? Ik ben benieuwd of het wel fijn is dat je nog zoveel pad voelt onder je been nadat het zadelblad al is opgehouden? Als jullie begrijpen wat ik bedoel?
Runa schreef:Duhelo schreef:[ [url=m/NKOAGZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik heb het ook gedaan. hier als het halverwege was. eenmaal.opgedroogd is het weer veel lichter. dus zal nog een aantal keer moeten.
Dit was met zadelvet.
Ziet er wel mooi uit zo zeg
Wordt het leer daar nou ook zachter van, of valt dat mee?
Caaatje schreef:Ik ben nu toch wel erg benieuwd wat volgens de Ghost-kenners de oorzaak is van die vierkantjes van Hobbelheks, want die zijn toch wel zeer uitgesproken.
Caaatje schreef:Ik ben nu toch wel erg benieuwd wat volgens de Ghost-kenners de oorzaak is van die vierkantjes van Hobbelheks, want die zijn toch wel zeer uitgesproken.
Geryon schreef:Caaatje schreef:Ik ben nu toch wel erg benieuwd wat volgens de Ghost-kenners de oorzaak is van die vierkantjes van Hobbelheks, want die zijn toch wel zeer uitgesproken.
Inderdaad, word er toch wel bang van![]()
Zulke kleine droge plekken is niet goed in ieder geval.
Denk ook dat het beter is als de tips in het topic gezet worden ipv via pb.