Ik snap niet zo goed wat het is... Moet het een soort van canvas voorstellen? Of parelmoer? Parelmoer is gaaf, canvas niet
Helaas absoluut geen kleur voor op een fjord we rijden nog wel een jaartje verder met zwart, in ieder geval schoon te houden
Ik kan BR nog niet vinden... Anyone? Bij EJ wel opvallend dat de kidskleding echt gruwelijk kansloos op de foto is gekomen. Dat is op een paspop met tieten gefotografeerd... FAIL
Janine1990 schreef:Ik kan BR nog niet vinden... Anyone? Bij EJ wel opvallend dat de kidskleding echt gruwelijk kansloos op de foto is gekomen. Dat is op een paspop met tieten gefotografeerd... FAILOoh ja wat erg Valt me nu pas op
Heeft iemand van jullie een idee of er ook zulke groene peesbeschermers als de smaragd komen? Wit kan er ook wel bij toch? door het witte randje van de bies
Aah, ik zie BR nu ook bij EJ. Het is nog niet de hele collectie, maar die passion kleur vind ik wel leuk. Ben benieuwd naar de rest van de collectie!
Ik denk dat ik maar witte beschermers neem.Dan kan ik die ook gelijk voor de light nougat en ice nemen en dan de smaragd ( allemaal cottons)Of zou dat lelijk gaan staan?
Vind wit altijd een nadeel,wordt zo vreselijk snel vies. Ik heb meestal zwarte bescherming icm zwart tuig. Goed te combineren met vrijwel alles
Ik vind goede bescherming in de kleur van je tuig toch het mooiste als je dan toch wat om wil hebben..
Ohh zomer collectie topic!Ik heb het nog niet helemaal doorgelezen maar gaan jullie de HH broeken met camouflage print kopen ?Van Horze nog niks bekend ? Zag Dat hun eind deze maand gaan uitleveren, zitten ook leuke spullen tussen
Wit kan altijd, word alleen wel snap vies.No way dat ik in een camouflage broek ga lopen. Gelukkig zit hh me niet.