Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jokari schreef:bah Marcella, cushing is niet fijn.
Halleluja !! Lees ik nu goed op de site van Buitenzinnig dat je die zitting van de Ghost zelf kan vervangen en dat ik dus "gewoon" een losse Quilty-zitting zou kunnen bij bestellen ?? *datzadelisnietgoedvoormijnspaarvarken*
nienke07 schreef:Yep Jokari... Dat kan... Sorry
Hier geen Ghost vandaag, maar een meestal bang, maar nu blij ei voor het eerst van z'n leven op een paard!! ( maar een héél klein beetje omgekocht)
m/xO5Fe6.jpg
m/vsEHJc.jpg
Marcella schreef:Sorry maar daar geloof ik niet in.Ze hebben het of ze hebben het niet, maar dat zien we wel als het voorjaar weer kom. Op het moment gaat er bijna een halve schep Senior Priores in.
Kwetal schreef:Paarden kunnen seizoensgebonden PPID hebben... dan hoeven ze alleen in de winter medicatie.
TinePine schreef:Kwetal schreef:Paarden kunnen seizoensgebonden PPID hebben... dan hoeven ze alleen in de winter medicatie.TinePine schreef:Denk dat er hier een misverstand ontstaat. Je paard heeft een goedaardige tumor op de hypofyse of niet. Deze is niet ineens weg met het veranderen van de seizoenen. Hormonen zijn wel seizoen afhankelijk en zo kan een paard met cushing/ ppid meer of minder last hebben van de symptomen met de seizoenen. Erg off-topic, maar ik kan er niet tegen als men 'valse hoop' krijgt door scheven uitspraken. Het ligt bij mij extra gevoelig omdat blijkt dat 1 van mijn eigen het waarschijnlijk ook heeft, dus helaas wordt ik zelf ook ervaringsdeskundige....