Elienee schreef:@ LiiNd_Y: jawel, maar dan vind ik het zo zonde om een nieuwe laars te verven
Zo ik zo brutaal mogen zijn om te vragen naar je maat?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dems75 schreef:ben echt verbaasd over hoe goed de verf pakt. Heb het zadel, hoofdstel echt heel goed schoongemaakt met deglazer en zo'n lichte kleur verf pakt dan heel goed op zwart. Ook heb ik voorzichtig met mijn nagel gekrabt over het zitvlak (nu 2x gedaan) en er gebeurt niets. Wil eigenlijk heeeeel graag het biesje van het zadel in cremewit, maar dat durf ik nog niet aan….heb niet zo'n vaste hand.
Oh ja….het gebruik van een sponskwastje bevalt mij ook uitermate goed moet ik zeggen! Nu hopen dat ik genoeg heb….heb hoofdstel, zadel beugelriemen en een singel te doen….ben bang van niet, ga maar alvast bijbestellen want wil van het weekend wel kunnen rijden!
dems75 schreef:ben echt verbaasd over hoe goed de verf pakt. Heb het zadel, hoofdstel echt heel goed schoongemaakt met deglazer en zo'n lichte kleur verf pakt dan heel goed op zwart. Ook heb ik voorzichtig met mijn nagel gekrabt over het zitvlak (nu 2x gedaan) en er gebeurt niets. Wil eigenlijk heeeeel graag het biesje van het zadel in cremewit, maar dat durf ik nog niet aan….heb niet zo'n vaste hand.
Oh ja….het gebruik van een sponskwastje bevalt mij ook uitermate goed moet ik zeggen! Nu hopen dat ik genoeg heb….heb hoofdstel, zadel beugelriemen en een singel te doen….ben bang van niet, ga maar alvast bijbestellen want wil van het weekend wel kunnen rijden!
LiiNd_Y schreef:Deglazer is dus echt goed spoel om het leer schoon te maken? Vind het namelijk best prijzig
Voor de finisher voor de laarzen heb je aan een klein potje wel genoeg denk ik?
dems75 schreef:eh ja hoor…heb hem net uitgespoeld, maar zal even foto maken.
Niet lachen…ik heb het kwastje gekocht op de kinderknutselafdeling van de Hema, zitten allemaal kwastjes in een verpakking, waaronder dus deze…
Bonjoy schreef:Ik zit eraan te denken om mijn halster Jamaicaans Roze te gaan verven![]()
http://www.deleerverfwinkel.nl/index.ph ... cts_id=339