Heb net even pommels gepast en ik kan weer van de M naar een L. Dus net weer gewisseld en ik heb weer een passend zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dierfysio schreef:pmarena schreef:Die simpele daarvan heb ik er hier ook nog een paar op voorraad liggen, die worden snel "lelijk" ofwel slijten richting zwart zeg maar. Maar werkt als een tierelier
Hmmm, wakostda?
pmarena schreef:Ik verkoop die al een tijdje tegen kostprijs: 35 euro. Zijn wel zonder wrongen dan, die zijn her en der los te koop van Wintec bvb.
Is beter betaalbaar dan die lederen, die waren over de 150 euro
Story schreef:Leuk om alle ervaringen te lezen met de verschillende boomloze zadels.
Mijn Arizona wordt als het goed is vandaag opgehaald en ik ga van het weekend de Freemax Evo testen. Ben heel benieuwd of dat wat is...
Wel heel vreemd net in de laatste dagen dat ik besloten had mijn Arizona te verkopen heeft mijn haflinger aan 1 kant onder het zadel bulten gekregen net schuin naast de schoft. Of het zijn dazen steken of wellicht drukplekken... Heel vreemd. Morgen komt de dierenarts voor de enting dus zal er meteen naar vragen. Heb wel flink gereden afgelopen weekend ivm weekend naar de Veluwe maar had er toch wel altijd een goede pad onder.
M_hartje_M schreef:Ik ging vandaag rijden met mijn barefoot...
Ik stapte aan de ene kant op en viel er aan de andere kant vanaf![]()
geen idee hoe ik dit voor elkaar heb gekregen maar het mooie is is dat dit niet de eerste keer is dat dit me overkomt![]()
Heeft natuurlijk helemaal niks met het zadel te maken, vond het gewoon grappig om het jullie even te vertellen
Kirsha schreef:M_hartje_M schreef:Ik ging vandaag rijden met mijn barefoot...
Ik stapte aan de ene kant op en viel er aan de andere kant vanaf![]()
geen idee hoe ik dit voor elkaar heb gekregen maar het mooie is is dat dit niet de eerste keer is dat dit me overkomt![]()
Heeft natuurlijk helemaal niks met het zadel te maken, vond het gewoon grappig om het jullie even te vertellen
Held.
Aan degenen die een Libra zadel hebben (niet de barebackpad dus). Denken jullie dat je daar een beetje mee kunt springen? Hoeft geen anderhalve meter maar een klein sprongetje? Ik zie die zadels nergens meer staan op de site van Buitenzinnig trouwens. De dekjes ook niet. Kijk ik verkeerd?
Kirsha schreef:Aan degenen die een Libra zadel hebben (niet de barebackpad dus). Denken jullie dat je daar een beetje mee kunt springen? Hoeft geen anderhalve meter maar een klein sprongetje? Ik zie die zadels nergens meer staan op de site van Buitenzinnig trouwens. De dekjes ook niet. Kijk ik verkeerd?