Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xTesske schreef:Hierboven@ dressuurwerk is vaak minder belastend voor de paardenrug dan buitenrijden omdat het paard zijn rug dan op d juiste manier gebruikt mits er goed wordt gereden
Hmm..ik heb de jacob beugels zal wel zonde zijn als ik ze koop en ze passen niet
TrIjNiE__ schreef:minikatje schreef:opzich vind ik het nog niet eens zo'n rare combi.
als ze had gezegd dat het een ijslander was dan zouden al veel mensen het minder erg vinden.
noot voor de ruiter, let je erop dat de "neusriem"niet te laag hangt?
en voordat ik ga zeuren, wat doe je voor werk met de pony?
wat is het doel dat je erop kruipt?
@ zoek, wat een sexy groom heb je
Bedankt om niet te zeuren![]()
Hij is een kruising shet, geen idee met wat, maar hij is veel breder als een gewone shet![]()
Neusriem is van het halster, was waarschijnlijk net wat naar beneden gezakt. We rijden alleen buiten, geen dressuurwerk oid, dat doen we alleen met het ander paard. Heel af en toe een sprongetje (2x gedaan in 1,5 jaar dat ik er kom)dat vindt Sultan wel heel leukMaar ik kan het niet
minikatje schreef:opzich vind ik het nog niet eens zo'n rare combi.
als ze had gezegd dat het een ijslander was dan zouden al veel mensen het minder erg vinden.
TrIjNiE__ schreef:'t is moeilijk om een zadel te vinden dat kort genoeg is, maar aangezien er alleen druk komt te staan op de plaats waar je zit, maakt het niet uit als het wat te lang is.
Koper schreef:TrIjNiE__ schreef:'t is moeilijk om een zadel te vinden dat kort genoeg is, maar aangezien er alleen druk komt te staan op de plaats waar je zit, maakt het niet uit als het wat te lang is.
Dat is niet waar. Ten eerste zit je op/tegen de cantle, dus daaronder komt ook gewicht. Daarnaast hoort er een drukverdelend systeem onder je zadel te zitten, panelen of inlages of iets van dien aard. Waardoor de druk wat meer verdeeld wordt.
Ik vind het zadel ook te groot, en te lang aan de achterkant.
Zoek schreef:minikatje schreef:opzich vind ik het nog niet eens zo'n rare combi.
Hihihihi dat is Bert Swennen van Skyriding, kwam Freeform zadels passen.
En wat je zegt sexy![]()
, ook nog eens heel aardig en kundig