Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dimple schreef:Vanaf morgen krijgt mijn merrie een graasmasker om ivm cushing.
Nu breng jij me op het idee van die headprotector. Ik vind het nl best een gewicht wat ze aan dat halster heeft hangen. Het mag ook niet te los of te strak dus best lastig............
Ik hou het even in de gaten, maar bestel anders ook zo'n ding. Komt altijd nog van pas. Ik neem aan dat het ook gewoon met halster kan worden gebruikt?? Weet jij dat?
Dimple schreef:Dan ga ik over een paar weken ook de Kingsley pad aanschaffen. Twijfel alleen of ik de 1 laags of 2 laags moet nemen.Ja sorry![]()
Ik zie geen verschil, voel geen verschil. Ik heb ze naast elkaar gelegd en ze zien er hetzelfde uit.
Geen idee waar ze het beide laten maken, maar het kan bijna niet anders dan dat iemand ideetjes heeft uitgewisseld cq is overgelopen.
Anders kan je dat nooit zo perfect namaken. Ik ga ze niet open snijden om te zien wat er in zit hoor
Citaat:De afmetingen van de standaard Sedelogic pad zijn 54cm in de lengte bij 32 cm in de breedte op het breedste put (één helft). De XL versie is enkele cm langer en iets ronder aan de achterkant om de achterzijde van de zadelkussens meer te ondersteunen.Citaat:Wat zijn de afmetingen van deze pad? Lengte en breedte (op breedste punt)?
essie_blue schreef:Denk je ja? Ik rij nu op aanraden van m'n zadelmaker wel met een bontje, die zit er nu dus ook tussen, dus ik dacht dat zoiets dan een betere vervanger zou kunnen zijn van het bontje.
edit: ik herken mezelf amper met die vreselijke avatar
Damelza schreef:Ik heb ook een tweelaagspad. Laatst een keer zonder gereden tijdens mijn dressuurles en merkte weinig verschil. Dag erna was hij met een bosrit wel onwijs hyper, terwijl hij de laatste tijd juist zo kalm was.
Hebben jullie niet het idee dat het de ligging van je zadel beïnvloed? Het is toch een redelijk dikke pad