Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yellomofoon schreef:mijn WoW is vandaag weer aangepast, smallere boom erin, en nu ligt hij terug super!
Ik blij!
Ik wil graag mijn H-singel met iemand ruilen die een kleinere maat heeft, de fitter dacht dat het een 26 was (als ik dat goed gehoord heb...)
Is gewoon een zwarte!
steinstein schreef:Yellomofoon schreef:mijn WoW is vandaag weer aangepast, smallere boom erin, en nu ligt hij terug super!
Ik blij!
Ik wil graag mijn H-singel met iemand ruilen die een kleinere maat heeft, de fitter dacht dat het een 26 was (als ik dat goed gehoord heb...)
Is gewoon een zwarte!
Heb een 24 inch en die is te klein. Ik heb een 26 inch nodig
Seven schreef:De 24ste kom er een fitter voor mn zadel ben heel benieuwd wat mn paard vind eindelijk weer rijden.
Seven schreef:de boom is de ruim geworden door een blessure en daardoor spier verlies, ook is de lucht ineens veel minder geworden. Hopelijk is het morgen weer zover klaar dat ik dr weer heel wat maanden mee vooruit kan
Venetia schreef:Wie heeft er ervaring met het volgende probleem:
Sinds een paar weken heeft mijn paard ineens een soort van drukplek op zijn rug, in het midden van het zadel. Eerst dacht ik dat het aan het dekje lag, maar toen ik vandaag het zadel voelde, merkte ik precies een bobbel op de plaats waar het voor- en achterkussen elkaar overlappen van binnen. Hij krijgt dus een drukplek van die rand. De rand voelt ook best hard. Heb de kussens al even opengemaakt om te kijken of het aan het foam lag, maar dat is dus niet zo. Wat kan ik hieraan doen? Zit er misschien te weinig lucht in?
Zadel lijkt overigens verder nog goed te passen en is een paar maanden terug gecontroleerd.