Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BopjeBo schreef:Margreet van Alona kreeg mijn zadel ook niet goed terwijl ze hem ook heeft geleverd. Pas na 9 maanden en door mij zelf ingeschakelde hulp van derden welke het wel gelukt is, wat ze me erg kwalijk nam. Ben nu ontzettend tevreden met het zadel, maar je moet maar net de juiste treffen met de juiste kunde.
Ik heb ook de beugelriemen van Wow, maar tijdens het galopperen willen deze nog wel eens omklappen onder m'n been, niemand anders ook last van? Zit te twijfelen weer over te stappen op normale beugelriemen, HH heeft hele mooie soft leather beugelriemen welke een kern hebben van nylon, rekt dus niet uit. Die kun je ook weer opsteken, die van wow sla ik nu over m'n zadel heen, vind het teveel gepiel met het T-stukje om ze zo op te steken aan het bovenste gaatje.
Stasja schreef:Mij wordt het ook niet echt in dank afgenomen, ik had haar een mailtje gestuurd met de punten die de andere zadelpasser veranderd heeft en ik krijg gewoon terug dat ik maar 1 keer gevraagd hebt of ze terug wil komen (waren er meerdere maar per tel dus niet te bewijzen) en dat ik al die dingen niet heb aangegeven! Nee hehe ik ben geen zadelpasser![]()
Dus idd je moet zeker wel geluk hebben met een goede zadelpasser, maar wat mij betreft is het laatste woord hier ook nog niet over gezegd!
@ Maris ik denk dat ik de normale flappen nodig heb ipv de dressuur
Stagediver schreef:Haha dat klinkt overtuigend, Ik heb contact gehad met arie de boer, en eigenlijk had ik al beslist inmijn hoofd, maar nu denk ik geen 1 MAAAAAAAR 2 Denk voor allebei mijn paardjes maar doen.
Heb een nprs met een smal ruggetje met een hoge schoft en gevoelig, en een fjord dus niet echt zo makkelijk zadels voor te krijgen helaas:(
Stasja schreef:Hoe bedoel je dat sommige paarden het niet accepteren? Het lijkt mij zo lekker voor die rug ( daarom heb ik hem ook) en nu hij goed ligt loopt ze ook zoveel makkelijker over de rug.
Of ze zadels speciaal voor fjorden hebben weet ik eigenlijk ook niet, maar op de eigen site van wow kan je ook al heel veel informatie vinden over de verschillende zadels.
Stagediver schreef:Haha dat klinkt overtuigend, Ik heb contact gehad met arie de boer, en eigenlijk had ik al beslist inmijn hoofd, maar nu denk ik geen 1 MAAAAAAAR 2 Denk voor allebei mijn paardjes maar doen.
knollentuin schreef:ga ik in mee needjeook al zit ik op mn zadel op t paard kan ik nog de kussens helemaal inknijpen...dat hoef je met een wolzadel niet te proberen!!