Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:lijkt wel of het zadel achterover ligt op je paard ? Of was het toen op de foto nog niet goed gevuld ?
Schangah schreef:Maris schreef:lijkt wel of het zadel achterover ligt op je paard ? Of was het toen op de foto nog niet goed gevuld ?
Hij is daar al gevuld maar ik zit er niet op. Lucht is toch anders dan wol. Daarom wordt er pas bijgevuld op het moment dat je erop zit.
Schangah schreef:[
Zadels met wolvullen en balonkussen laten ook dit beeld zien. Als je erop zit corrigeert het zich.
Vippie schreef:Schangah schreef:[
Zadels met wolvullen en balonkussen laten ook dit beeld zien. Als je erop zit corrigeert het zich.
Daar kan ik dan weer niet in meegaan, jouw gewicht wordt ook naar achter gezet, je ziet het nl ook aan je beugelriemen. En dat maakt niet uit of je lucht erin hebt of niet (voorheen ook met lucht gereden nl).
Maargoed als het voor jouw en je paard werktHeel veel plezier ermee en veel veilige kilometers!
MAIKESTER schreef:Ik heb vanmiddag ook een wow zadel gekocht,wel een 2 handse,maar past perfect op mijn paard en voor mij,Arie heeft er een nieuwe head plate ingedaan,goh goh,helemaal blijjjjjjjjj![]()
.
Tancreda4 schreef:MAIKESTER schreef:Ik heb vanmiddag ook een wow zadel gekocht,wel een 2 handse,maar past perfect op mijn paard en voor mij,Arie heeft er een nieuwe head plate ingedaan,goh goh,helemaal blijjjjjjjjj![]()
.
Hoe heb jij dat aangepakt? Via internet een wow aangeschaft en daarna arie erbij laten komen, of had Arie er een liggen?
Schangah schreef:Taadaa (let niet op de slangetjes)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precious20 schreef:Shangah en ankie_boris: mooie zadels!
Even een domme vraag: hoeveel gaatjes zitten er in de singelstoten? Het valt me ineens op dat jullie bij iedere stoot nog leer 'over' hebben.... Bij mijn zadel zitten de gaatjes echt tot aan het zweetblad en bij de achterste singelstoot zit er zelfs nog een gaatje onder het zweetbladOf hebben jullie nu zoveel langere singelstoten?
Precious20 schreef:Shangah en ankie_boris: mooie zadels!
Even een domme vraag: hoeveel gaatjes zitten er in de singelstoten? Het valt me ineens op dat jullie bij iedere stoot nog leer 'over' hebben.... Bij mijn zadel zitten de gaatjes echt tot aan het zweetblad en bij de achterste singelstoot zit er zelfs nog een gaatje onder het zweetbladOf hebben jullie nu zoveel langere singelstoten?
Needje schreef:Precious20 schreef:Shangah en ankie_boris: mooie zadels!
Je bedoeld dat als jij aangesingeld hebt jouw singel op het bovenste gaatje zit?
Dan is imo je singel te lang.