Het is mijn eerste setje dus ik heb ook nog niet echt een manier om hem helemaal rond te krijgen. haha. Iemand interesse in mijn setje? Heb zelf toch geen hoofdstel...
YvonneV
Geplaatst: 07-11-10 00:36
Ik denk dat je het ook alleen maar echt rond krijgt als je een vormvaste vulling gebruikt.
@yvonne: is die roze stof een beetje sterk gebleken>? of slijt hij net zo snel als je dacht? omdat je zei dat het bij het naaien al een beetje kaal werd?
ziet er netjes uit pluisje88! en yvonnedv: mooi roze inderdaad! Harry's Horse gooit eigenlijk zijn eigen ramen in door ze niet los te verkopen, want er is dus zeker vraag naar!
@ Eekie dat is zeker waar. Maar ik denk dat het voor hun niet zo interessant is. aan een hoofdstel is veel meer te verdienen dan aan losse setjes. Ik denk dat dat de voornaamste reden is
pluisje88
Geplaatst: 08-11-10 16:34
zijn er hier mensen die een cob, pony of shet maat van dit hoofdstel hebben?
die ik heb gekocht is dus blijkbaar maat full, maar op Hildars fjorden hoofdje kun je dat niet zien. dus maatje full hebben we ook de maten van. ik schrijf ze binnenkort even op en zet ze hier even op
YvonneV
Geplaatst: 08-11-10 22:06
pluisje88 schreef:
yvonne, bedankt voor je reactie maar inmiddels had ik iemand anders gevonden die mij de cob maten heeft gegeven.
De maten van de cob staan al een hele tijd hier in het topic hoor.
Aria_zz
Geplaatst: 08-11-10 22:11
pluisje, je bent dus al een handeltje begonnen zie ik? is er veel vraag naar of kun je dat nu nog niet zeggen.
Hoofdstel ligt als het goed is bij de postbode in het busje op weg naar mijn huis
Die randisolatie is dat een beetje stevig? Heb er nu wasemkapfilter in gedaan. Gaat ook prima op zich maar dat is niet zo vormvast
Aria_zz
Geplaatst: 09-11-10 22:25
pluisje88 schreef:
hebben we ook gedaan maar dan komt er toch niet zo iets van een soort puntje aan ofzo. Gaan nog maar even verder proberen
het is echt niet zo simpel om die dingen goed te krijgen. Ik ga toch ook nog wat dingen uitproberen(zoals vast vulling), dingen veranderen tot ik het echt goed vind. En dan heb ik zelf ook veel verschillende kleurtjes, das wel leuk