Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Drico schreef:Volgens mij is die van haar anders, op het kaartje staat namelijk "Velvet Shadow Stripe" dus dat is niet de 'standaard' Stripe volgens mij
Drico schreef:Klopt het dat de binnenkant van deze nieuwe collectie van PS een andere stof heeft? En in het wit?
Drico schreef:Klopt het dat de binnenkant van deze nieuwe collectie van PS een andere stof heeft? En in het wit?
eva92 schreef:Is hier iemand toevallig die zijn donkerblauwe es of ps te koop aan bied![]()
Ben nog op zoek naar een mooie donkerblauwe 2e hands maar is lastig te vinden!
maratjesammy schreef:Ik was zo blij het mijn equistrian Stockholm setje. Het staat super chique maar mijn paardje kan niet tegen het materiaal van het dekje. 2x maar mee gereden. Vind het zo zonde maar hij ligt nu meer in de kast te liggen als dat ik hem gebruikt omdat ik bang ben dat die weer plekjes krijgt.
Meer mensen dit probleem? Vind het wel waardeloos van zo'n duur dekje.
EdkingEnzo schreef:Mijn collectiede Black Gold en Deep Brown Bordeaux afgelopen week er aan toegevoegd
[ [url=m/wcOdWE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanille staat ook hoog op mijn verlanglijstje
anoukwendy schreef:Oh wat een leuke foto’s weer allemaal!!
Ben ook wel benieuwd naar een foto van de binnenkant, is het nogsteeds van dat stof wat snel droogt of dat ook niet meer?