Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nuka schreef:SuperZodiaX schreef:
Fat had ik iid ook gezien en als ze het zelfde zijn zou ik die dus draag voor willen omdat mijn paard grove pijpbenen heeft, maar weet niet of dat kan
Maar bij de dochorse verkopen ze ook gewoon voor de voorbenen in maat xl, die zouden wel moeten passen dan? Of heb je een megatrekpaard?
xLindy91 schreef:Ik zoek inderdaad echt strijklappen en geen kapjes. Eerder trainde ik altijd zonder maar hij heeft zich laatst toch een keer flink aangetikt.
Maar omdat hij echt hard werkt zoek ik wel luchtige, de strijklappen van BR ofzo zijn van neopreen.
Sussie85 schreef:Ook al ligt dit topic nu een anderhalve maand stil. Ik wilde even aangeven dat ik veel aan dit topic heb gehad bij de zoektocht naar goede luchtige peesbeschermers. Uiteindelijk zijn het de Le Mieux Snug boots geworden in maat M. Ze passen perfect en de benen blijven er mooi droog onder. Heel fijn. Nu nog fijne achterbeenbeschermers vinden. Ik wil kapjes en niet van die hoge beschermers. Die heeft hij gewoon niet nodig. En de ouderwetse kogelbeschermers met alleen aan de binnenzijde bescherming draaien bij hem helaas om. Iemand suggesties?
_Celinee_ schreef:Stille meelezer hier,
@TS, heb je de eKUR van eQuick nog? Bevallen ze nog steeds even goed met deze hitte?
Ik zag dat bij jou die 'noodsluiting' om het zo maar even te noemen, zwart is? Maar op de website van eQuick vind ik deze alleen met zo een oranje staafje (wat ik stiekem toch wel een stuk lelijker vind).
En help, ziet iemand het verschil tussen de ekur luxe en de ekur dressuur?
Ik ben nog wat aan het twijfelen voor alledaagse beenbescherming. Ofwel de husk (maar dan weer; welk model? Rock boot of Target protection) of eQuick. Van de laatste dan de ekur, want de rest lijkt me ook niet zo ventilerend.
Er zijn een paar bokkers met husks, zijn die tevreden?
_Celinee_ schreef:@denise04: jammer van het blessureleed! Even terug gelezen en je hebt op een gegeven moment getwijfeld om altijd bescherming om te doen, doe je dat nu met de husk of staat je paard toch bloot?