Leukleukleuk, veel succes Suzanne! Top dat het segment boomloze zadels/merken zo weer een stukje breder wordt. Natuurlijk was Libra er al wel, maar een goede verkrijgbaarheid (oa verzending vanuit hier) is absoluut nooit weg. Geniet van je vakantie!
Bedankt allemaal! Klopt, het is wat duurder om vanuit Engeland hier naartoe te verzenden, nu zal het vanuit NL naar Engeland verzonden moeten worden (dat neem ik ook allemaal over) en hebben de Nederlanders geluk!
Mochten er volgende week vragen zijn over Ghost zadels, wellicht wil Don (Kwetal) ze beantwoorden. Het testen van een zadel zit nu sowieso een wachtlijst op, dus als iemand wat wil testen duurt het zeker nog 2 weken voor je aan de beurt ben (en ben ik alweer terug) Alleen bestellingen moeten even wachten vrees ik. Oh, en voor iedereen die mijn huis denkt leeg te kunnen roven als ik weg ben, helaas, er zit iemand in mijn huis haha.
Vraag rustig - alleen ben ik niet bekend met Suzanne's werkwijze - en of ze nog wel bestellingen opneemt?
Marein
Geplaatst: 06-05-15 21:55
Fijne vakantie Buitenzinnig! En dikke proficiat met de overname, zeg! Heel leuk, zo'n uitbreiding! En ik ben meteen al nieuwsgierig naar de Libra Explorer, da's misschien ook wel iets voor Chumani, de appie van m'n dochter...
Enne: wie geïnteresseerd is in een zadelpassessie van Teteltee, jullie zijn ook gewoon welkom in Oostkamp hoor . Ik kijk er alvast naar uit!
Ik heb nu helemaal geen excuses meer (behalve dan dat het lamsvel misschien niet werk) om een christ pad te bestellen, nu het bij buitenzinnig kan .
Fijne vakantie!
Roosyes
Geplaatst: 06-05-15 22:08
Kwetal schreef:
Vraag rustig - alleen ben ik niet bekend met Suzanne's werkwijze - en of ze nog wel bestellingen opneemt?
??
Mijn bestelling is ook al verwerkt , maandag al besteld en bevestiging ontvangen
little_birdy
Geplaatst: 06-05-15 22:31
Ik kom even binnen vallen mijn excuses. Tijdje geleden zag ik die leuke goedkope boomloos zadels van 100 euro. Met al die leuke kleurtjes. Kan ze nu niet meer vinden . Heeft iemand enig idee waar ze nog te koop zijn ? Groetjes
Die gekleurde zadeltjes zijn heel erg slecht. Equixantos verkocht ze, maar eigenlijk willen ze die zadeltjes uit hun assortiment halen omdat ze zo slecht zijn dat ze er niet eens winst op willen maken
Ik ga daar wel eens op ponykamp en ze vertelde me dit. Ik zou me er niet aan wagen!
Ik weet dat de kwaliteit niet goed is toch wil ik er 2 hebben . Gewoon een hele goede pad er onder
Kwetal
Geplaatst: 06-05-15 23:31
Roosyes schreef:
??
Mijn bestelling is ook al verwerkt , maandag al besteld en bevestiging ontvangen
Ik weet niet of ze ergens op vakantie gaat waar ze internet heeft (en of ze daar dan gebruik van wil maken) indien niet, kan ze geen bestellingen doorgeven
Heb ik zo je ?? beantwoord
Safiera
Geplaatst: 07-05-15 00:21
little_birdy schreef:
Ik weet dat de kwaliteit niet goed is toch wil ik er 2 hebben . Gewoon een hele goede pad er onder
Misschien via Ebay? Ik keek vaker op de Duitse Ebay en daar staat/stond redelijk wat goedkoop boomloos spul op. Als je de verkoper netjes mailt of ze ook over de grens verzenden is dat meestal niet zo'n probleem, zelfs al staat er bij de ad dat het alleen binnen Duitsland kan.
Zelf vind ik die kleurenzadeltjes alleen geschikt voor kleine pony's & kindjes (ook hier mits goede pad). Heb paar keer zo'n combi gezien. Grotere paarden hebben vaak een meer uitgesproken rugvorm (waar het mis gaat) en zwaardere ruiters (waar het foam snel zijn functie verliest).
Toch succes met zoeken
edit: ook sommige nep-barefootjes in kindermaatjes zijn erg leuk op de Ebay
Geinig, Libra overnemen! Dan heb je ook een Torsion / Barefoot achtige oplossing voor klanten
Inderdaad Duitse Ebay is erg leuk om eens op rond te neuzen als je iets goedkoops zoekt...maar altijd een risico natuurlijk qua kwaliteit, scheefheid enzo.
Safiera
Geplaatst: 07-05-15 01:26
Soms is de prijs dat risico waard Tenminste, ik beleef best lol aan het kijken naar en soms gewoon kopen van die goedkope dingen. Al moet ik zeggen dat ik nu andere prioriteiten heb. (slechte periode van chronisch ziek zijn ) Maar bedoel ook meer ontopic; wil een Kifra pad, Ghosts testen, evt een Ghost of nieuwe(re) Bf kopen...
Haha, gewoon loterij winnen denk ik! En dan nog trailer en bijbehorend rijbewijs, voor mezelf een bomproof veteraan om buitenritten op te hobbelen, haha, nieuw paard = weer nieuwe ronde boomloos testen en kopen... met zusje en onze druktemakerpony richting spring- en crossles...
(pff ik zou willen dat ik mezelf minder in de weg zat, stabiliteit vinden, werk/opleidingsplaats in de zorg en eigen woonruimte staan ook nog op wensenlijst...)
Excuses voor persoonlijke sores -die horen hier niet. Zal me weer beperken tot topic-gerelateerde zaken
Gister voor het eerst met hkm pad onder mijn ghost gereden. De ghostpad zelf gaat elke keer strak op de rug liggen. De hkm pad niet. Ook lag het zadel nu veel stiller en kon ik makkelijker zitten. Helaas passen de inlages van de ghost niet in de hkm. Ik ben nl bang dat de foam in de hkm pad niwt dik genoeg is.
Bedankt voor de leuke berichten! Oshaa, nee, inderdaad Wat Kwetal denk ik bedoeld Roosyes, is of ik bestellingen door kan geven tijdens mijn vakantie. De jouwe is inderdaad al door gegeven! Ik ben geheel afhankelijk van WIFI daar en zal dus beperkt bereikbaar zijn via de mail. Het zijn maar 8 dagen die ik weg ben, of iedereen moet nog even dit weekend gaan bestellen of wachten tot ik weer terug ben Voor dringende vragen over problemen of iets dergelijks kunnen jullie vast wel even bij Kwetal terecht Pmarena, inderdaad! Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.
Safiera, bij mij kun je zowel een Ghost als een Kifra pad testen
ArmaWhis, vervelend dat de pad strak op de rug komt te liggen. Ik stuur Anita vandaag de Ghost en Kifra pad op, kunnen jullie die proberen!
paddraigh
Geplaatst: 07-05-15 08:57
fijne vakantie suzanne!! en ik laat het je weten naar de vakantie (de christ half pad en de kifra haha)