Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snorremans schreef:Is dit het bontje wat om ook om de Prolite past? -> https://www.divoza.com/nl/lemieux-fairf ... nderlegger
Ik heb een singel van 55cm, zou de maat M dan passen?
DromenLies schreef:Paard wordt uiteraard geborsteld voor het rijden. Juist op de zweetplekken zodat het niet gaat schuren. Heb het idee dat het vochtklimaat in de stal ook meespeelt. Bij mn vorige stal was het een stuk minder vochtig dan in mn huidige stal. Ik hand mn singel dus ook bewust niet ergens over heen waar er geen lucht bij kan. Al met al vind ik het nogal een duur grapje en zij zegt doodleuk dat ik hem dan met een verkeerd middel heb schoon gemaakf. Heb speciaal voor die singel dat dure rapid aangeschaft nota bene.
DromenLies schreef:Nou mijn singel is ook naar de knoppen. Ga m laten maken bij Fairfax dus heb mailcontact met ze gehad. Vanuit dit topic wist ik al waar ik op kon rekenen. Heb dat ding serieus elke keer na het rijden schoon gemaakt met water en drooggemaakt met handdoek en ok regelmatig behandeld met Rapid.
Kan me er toch een beetje over opwinden, ding kostte potdoppie 300,-
Priscilla_90 schreef:maar is goed maar denk dat jr beter dr narrow had kunnen nemen. Heb je niet tussen zij voorbenen opgemeten?