Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kailonne schreef:wil iemand nog antwoord geven op mijn vraag?
Kailonne schreef:ik heb nog een vraag. kun je een barefoot zadel rijden met een fork en fenders en bijvoorbeeld ook met een pommel en normale beugels?
DivaBurga schreef:Met of zonder VPS maakt niet voor iedereen even veel uit, de BF zadels waren ook al prima zonder de VPS, gewoon dubbele inlages en je hebt hetzelfde effect. VPS is namelijk alleen maar een extra laagje voor de ruggegraatvrijheid.
DivaBurga schreef:Ja dat is ook wel waar het VPS zit er natuurlijk niet voor niks in en is ook niet te vergelijken met inlages. Maar dit leek me even de meest simpele manier om te zeggen dat zonder VPS het BF zadel ook goed ligt. Vind het zo jammer dat er soms gedacht wordt dat het dan slechtere zadels zijn.
Oja even een vraagje als ik een nieuwe pad voor mijn Nevada bestel kan die dan nog met inlages geleverd die voor de zadels zonder VPS zijn?
Kailonne schreef:ik heb nog een vraag. kun je een barefoot zadel rijden met een fork en fenders en bijvoorbeeld ook met een pommel en normale beugels?
trijn schreef:@Safiera: Houdt de moed er in meid, het komt best een keer goed! Goeie instelling: morgen weer proberen!