Muronia schreef:Waarom heb ik daar nu op gekeken? Pistachio white staat er ook tussen in de aanbieding en die staat nog op mijn wensenlijstje
Ik zou zeggen, go for it!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elodie1 schreef:mijn bestelling bij Agradi is ook geannuleerd. Heeft het nog nut om met zijn alle massaal een mail te sturen? Jammer dat ze hun verlies niet nemen.... een hoop teleurgestelde dekjes verslaafde.
fetisje schreef:Romy1234 schreef:Bij staat bij agradi dat momenteel verzameld word en ik het dekje 15 of 16e binnen krijg, ik ben benieuwd.
Dat had ik ook. Maar momenteel staat hij nog in de wacht. Nochtans staat erbij dat ik hem vandaag of morgen geleverd krijg.
Muronia schreef:Waarom heb ik daar nu op gekeken? Pistachio white staat er ook tussen in de aanbieding en die staat nog op mijn wensenlijstje
Marsti schreef:Ik heb net naar Agradi gebeld met de vraag waarom mijn order is geannuleerd. Bleek er met de betaling iets niet goed gegaan te zijn. Ik moest dan even een nieuwe bestelling plaatsen en dan zouden ze het verrekenen als ik het nieuwe order nummer door belde.
Dat heb ik gedaan. Ik werd vriendelijk geholpen en verwacht dat het verschil netjes wordt terug gestort. Dus ik ben weer helemaal blij
Muronia schreef:Ja daar istie, wat is hij gaaf! Mijn valentijnscadeautje voor mezelf, de Matt H![]()
Apart wat lichtinval ermee doet. Hetzelfde dekje:
[ [url=m/Bz0GgU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/taWpT7.jpg]Afbeelding[/url] ]