PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 11:39

Bij mij komt de Amazonite vandaag binnen, ik zou het gewoon doen <<)

bliksemflits

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 11:41

Als ik volgende week de Amazonite verkoop denk ik wel dat de Brick Orange er voor in de plaats komt O:)

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 11:53

Ooo ja die tweedehands prijzen. Soms alsnog 70,-. Koekkoek...het is tweedehands...
25,- is een hele nette prijs!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 11:55

70 vind ik ook veel voor tweedehands, afhankelijk van de staat zou ik er tussen de 40-50 voor uitgeven. Nieuw heb ik ze allemaal met 20-30 procent korting gekocht (uit de nieuwe collecties met acties, zo’n 58-68 euro).

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 11:56

Maar voor €25 zou mijn goed uitziende ES dekje er echt niet uit gaan hoor, dan hou ik hem zelf wel :')
Ik kan juist niet zo goed tegen mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Wel een mooi dekje (van een duur merk) willen maar er niet gewoon een fatsoenlijke (tweedehands) prijs voor willen betalen :o

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 11:57

Gister mn nieuwe jas aangehad en hij zit zooo lekker <3

Ik heb nu ook een rijlegging van PS op het oog, iemand daarmee ervaring?

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 12:00

@bliksemflits 25 is ook wel echt mazzel. Maar 40 zou toch wel de max zijn voor mij als hij tweedehands is.
Mocht kaartje en alles eraan zitten dan zou ik de 25% korting prijs aanhouden denk ik.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 12:01

bliksemflits schreef:
Maar voor €25 zou mijn goed uitziende ES dekje er echt niet uit gaan hoor, dan hou ik hem zelf wel :')
Ik kan juist niet zo goed tegen mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Wel een mooi dekje (van een duur merk) willen maar er niet gewoon een fatsoenlijke (tweedehands) prijs voor willen betalen :o

Hier ben ik het ook mee eens hoor, het zijn dure dekjes dus voor 25€ hou ik hem lekker zelf :D

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 12:03

Loes1996 schreef:
@bliksemflits 25 is ook wel echt mazzel. Maar 40 zou toch wel de max zijn voor mij als hij tweedehands is.
Mocht kaartje en alles eraan zitten dan zou ik de 25% korting prijs aanhouden denk ik.

Ook voor €40 gaat een dekje dat ik voor €85 gekocht heb er niet uit hoor :o (Uiteraard wel in goede staat dan, geen beschadigingen of iets dergelijks). Dan wacht je maar op een kortingsactie en koop je hem maar nieuw :P
Maar daar verschillende we in dan, prima toch :D

Ik wil mijn Amazonite set straks voor €100 erop zetten, zijn dan ES kappen maat M en dressuurdekje maat Full. Ligt nu nog nieuw in de kast en straks 1x gebruikt voor foto's (het plakkertje zit zelfs nog op het logo, volgens mij hangt nu zelfs het kaartje er nog aan :') )
Laatst bijgewerkt door bliksemflits op 27-03-20 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 12:05

Ja inderdaad haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 12:16

Ik betaal ook echt niet meer dan € 50 voor een tweedehands dekje, met korting heb je er vaak voor 60 al een, en als je tweedehands koopt heb je ook nog een risico. Maar op de een of andere manier zijn alle mooie dekjes die voor € 75 op marktplaats komen echt binnen een dag weg, snap ik niet? Ik snap mensen trouwens ook niet die voor € 85 een dekje kopen en het dan na een keer gebruiken weer op marktplaats zetten en dan klagen dat ze er niet zoveel voor krijgen omdat het zo’n duur dekje was, denk dan een beetje beter na voordat je er een koopt want als je ze zo duur vindt koop je ze toch niet om ze na een keer gebruiken weer te verkopen? laatst ook iemand die gewoon 85 vroeg voor haar in nieuwstaat dekje, want ze wilde er weer voor hebben wat ze ervoor betaald had. Dekjes waren op dat moment met 20% korting, dus ja dat betaal ik niet. Toen was ze boos, ik zeg ja stuur een dan terug? Maar voor retourneren moest ze ook betalen. Ja jammer dan!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 12:21

Tja, ik heb hem gekocht en vind de producten in deze kleur van de Felix Buhler mooier, dus daarom gaat mijn Amazonite eruit maar dat betekend niet dat hij voor €40 weg gaat. (Hij is overigens zo nieuw omdat ik hem gekocht heb toen hij uit was, maar ik maandag pas m'n dressuurzadel krijg :') )
Hij ligt niet in de weg dus wacht gewoon op iemand die er wel voor wilt betalen wat het waard is ;)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 13:01

Zorro_ schreef:
Trui schreef:
ik twijfel nogsteeds zoooo over de amazonite. is zoveel geld maar ook zo’n mooie kleur :

Gewoon zoveel moois! :') Ik snap je struggles. Welke dekjes van ES heb je inmiddels al?

geen :+

ik blijf marktplaats checken maar er word gewoon regelmatig 70 eu gevraagd voor tweedehands ps/es... ja daar gaan we niet blijer van worden hahaha

Ik probeer mn andere dekjes waar k niet veel mee doen eruit te gooien zodat ik dan 1 mooie set heb. Want heb nu allemaal losse dekjes weetjewel. Maar zonder succes

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 13:19

Trui schreef:
geen :+

ik blijf marktplaats checken maar er word gewoon regelmatig 70 eu gevraagd voor tweedehands ps/es... ja daar gaan we niet blijer van worden hahaha

Ik probeer mn andere dekjes waar k niet veel mee doen eruit te gooien zodat ik dan 1 mooie set heb. Want heb nu allemaal losse dekjes weetjewel. Maar zonder succes

Herkenbaar :') Ik moet ook nodig gaan opruimen.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 13:45

Het lastige is ook nog, ik heb geen eigen paard. dus aan de ene kant vind ik het super zonde. maar aan de andere kant, dan heb ik wel gewoon een mooi setje. Ik heb nu 1 zwart setje wat dus op alles past. en dus een paar losse dekjes. Aangezien een fulldressuur dekje op veel paarden past waar ik op rij, denk k dat t best handig is. aangezien ik toch nooit meer op een echt kleine pony ga

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 13:49

Voor een tweedehands dekje ga ik ook geen bijna nieuwprijs betalen. Koop ze zelf nieuw ook enkel met 25% korting. 60 euro wil ik alsnog best betalen voor een tweedehands dekje die bijna niet gebruikt is. Het verschil tussen een nieuwe en tweedehands zie je dan toch niet, maar ben wel goedkoper uit :) nu heb ik pas 1x een tweedehands gekocht, want ben altijd een beetje huiverig

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 15:47

Ik zie ook echt 2e hands prijzen dat ik denk, nou dan koop ik hem wel nieuw. Heb nu de Forest green voor 50 euro inclusief verzenden. Oke oude collectie, maar ik bedoel maar..
Nieuwe collectie staat nu voor 72 euro(pony dan). Ga ik echt geen 70 euro betalen

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 16:01

ik zie ze zelfs voor €75 staan...

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 16:36

Welk bedrag dat reeel is zou ik volgens jullie voor deze kunnen vragen?
Nieuwwaarde € 105,-. Nog nooit gebruikt (te klein), kaartjes er nog aan.
Afbeelding
Afbeelding

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 16:46

Wilde graag de wine set en iemand vroeg 100 excl verzenden dus 106.96
Voor 111 heb ik bij ruitergoed nieuwe set dus dan bestel ik liever voor paar euro meer een gloednieuwe set. Vind wel dat de dekjes waarde behouden doordat ze zo netjes uit de was komen en stevigheid behouden.

DricoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 16:47

Ik zou zeggen nieuwprijs minus 25% ?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 17:07

En vandaag weer een ander setje
Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 17:52

Pattypaard schreef:
Welk bedrag dat reeel is zou ik volgens jullie voor deze kunnen vragen?
Nieuwwaarde € 105,-. Nog nooit gebruikt (te klein), kaartjes er nog aan.
[ [url=m/fuAfk3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bwgcVN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoezo heb je er €105 voor betaald? Ik heb deze in het zwart en heb er veel minder voor betaald.

Ik zou €65 vragen denk ik. Vraag ik meestal voor mijn nieuwstaat dekjes.

DricoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:07

Maanlicht schreef:
Hoezo heb je er €105 voor betaald? Ik heb deze in het zwart en heb er veel minder voor betaald.

Volgens mij is die van haar anders, op het kaartje staat namelijk "Velvet Shadow Stripe" dus dat is niet de 'standaard' Stripe volgens mij

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 20:57

Mijn ps renaissance binnen gekregen en gelijk mee naar stal om te kijken hoe hij staat op mijn merrie, ik ben er blij mee <3

Afbeelding