Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bliksemflits schreef:Maar voor €25 zou mijn goed uitziende ES dekje er echt niet uit gaan hoor, dan hou ik hem zelf wel
Ik kan juist niet zo goed tegen mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Wel een mooi dekje (van een duur merk) willen maar er niet gewoon een fatsoenlijke (tweedehands) prijs voor willen betalen
Loes1996 schreef:@bliksemflits 25 is ook wel echt mazzel. Maar 40 zou toch wel de max zijn voor mij als hij tweedehands is.
Mocht kaartje en alles eraan zitten dan zou ik de 25% korting prijs aanhouden denk ik.
Zorro_ schreef:Trui schreef:ik twijfel nogsteeds zoooo over de amazonite. is zoveel geld maar ook zo’n mooie kleur
Gewoon zoveel moois!Ik snap je struggles. Welke dekjes van ES heb je inmiddels al?
Trui schreef:geen
ik blijf marktplaats checken maar er word gewoon regelmatig 70 eu gevraagd voor tweedehands ps/es... ja daar gaan we niet blijer van worden hahaha
Ik probeer mn andere dekjes waar k niet veel mee doen eruit te gooien zodat ik dan 1 mooie set heb. Want heb nu allemaal losse dekjes weetjewel. Maar zonder succes
Pattypaard schreef:Welk bedrag dat reeel is zou ik volgens jullie voor deze kunnen vragen?
Nieuwwaarde € 105,-. Nog nooit gebruikt (te klein), kaartjes er nog aan.
[ [url=m/fuAfk3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bwgcVN.jpg]Afbeelding[/url] ]