Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ittheclown schreef:Jets schreef:
Top bedankt ik zal ook even kijken hoe lang een wintec 17 inch dan gemiddeld is dan heb ik wat vergelijk ^-^
ittheclown schreef:Er komt maandag een zadelpasser voor mijn paarden vriendje maar ik blijf toch zo enorm neigen naar een boomloos zadel. Hij neemt wel de Karslund mee maar verder heeft hij natuurlijk niks, ik wouw de passervice voor boomlose zadels laten komen maar was bang dat mijn paard een te korte rug had. Nu heb ik vandaag met een dressuur model wintec 17 inch kort even een buitenritje gemaakt en eigenlijk paste dat prima kwa lengte er was zelfs nog een klein beetje ruimte volgens mij. Nu is mijn vraag weet iemand toevallig .. de lengte van Wintec en van de verschillende modellen boomlose zadels ?
Ik vind het zo zonde om de passervice te laten komen als we mischien maar een optie hebben. Het liefst niet al teveel zadel paard is niet groot ( IJslander) Ik sta open voor alle merken, hou vooral van bruine zadels vind de barefoot cherokee echt prachtig maar dat is denk ik wel wat veel zadel. Ghost zat ik ook al naar te kijken maar was bang dat die te lang zouden zijn.
Dus iemand bekend met zadel lengtes ? Ik heb overgens broekmaat 42 ongeveer mischien ook handig om te vermelden.