Mooi Denise! Ik had vanmiddag bij Epplejeck ook de Benneton in handen, leek in het kunstlicht helemaal niet zo fel als op foto's. Heb hem braaf weer terug gelegd
Ik was bang dat ik hem ook te fel vond, vooral na het zien van foto's van de Midnight Blue. Ik vind het echt een hele stoere kleur. Hij lijkt in elk licht weer anders.
Anoniem
Geplaatst: 05-11-17 22:03
Ik wilde deze week bij horsehealth bestellen mocht iemand mee willen bestellen graag een pbtje (Ophalen tussen Tilburg en Eindhoven) of station Utrecht (alleen kleine dingen ivm mee nemen in de trein.. )
Ik had bij Horze de coral red besteld. Hooptedat hijeen beetje oranje was. Mijn zadel is donkerbruin met cognac accenten. Dus niet, eerder roze. Nu laat ik hem omruilen voor een bordeaux rode, geen idee hoe de kleur daar heet. Ben benieuwd, mijn eerste dekje
Coral red. Die ga ik terug sturen. Ik vind hem heel erg lelijk. Idd een beetje roze achtig. Heel flets op mijn paard. Plum. Deze vind ik wel heel gaaf. Deze hou ik aan.
Ik heb de Coral Red ook maar bij mijn paard vloekt hij ook. Denk dat ik hem dieper rood had verwacht, mijn paard is bruin maar echt met een oranje gloed. Heb hem maar 2 keer gebruikt so far dus ik denk dat ik hem probeer te verkopen.
WendyBZ
Geplaatst: 08-11-17 21:19
Ik heb een simpele zwarte, maar ik vind het een héél fijn dekje. Ik zou nog graag een mooie blauwe willen, maar dat laat de portemonnee niet toe
Pony staat er een beetje knullig bij maar goed.
Saaams
Geplaatst: 08-11-17 21:47
Ik vind de coral red wel meevallen. Al had ik hem liever meer gehad zoals de eskadron sangria