Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_Zodine schreef:Heeft er iemand ervaring met de Gera mesh-tec?
https://www.horze.nl/pees--%26-kogelbes ... or=BL%2FWH
Zouden deze beter zijn dan de Tri-zone airlite?
nuka schreef:Weet iemand of er verschil zit tussen de voor en achterbeschermers van equifit, de allround?
Ik k lees dat voor paarden met grof pijpbeen de lemineux snugboots nog weleens de achter beschermers genomen worden. Is dat ook mogenlijk met de equifit allround?
SuperZodiaX schreef:nuka schreef:Weet iemand of er verschil zit tussen de voor en achterbeschermers van equifit, de allround?
Ik k lees dat voor paarden met grof pijpbeen de lemineux snugboots nog weleens de achter beschermers genomen worden. Is dat ook mogenlijk met de equifit allround?
Ik zie dat ze bij dochorse ook de allround specifiek voor de achterbenen hebben.
PaardjesFan1 schreef:Ik ben opzoek naar een peesbeschermerset die goed ventileert. Ze gaan gebruikt worden voor vooral springen, maar ook buitenrit en cross. Voor een paard van 1.60 (cob). Mag best was kosten (0-140), maar het moet dan ook wel lang meegaan en goede kwaliteit zijn. De achterbeschermers voorkeur op strijklappen. Enige suggesties?
nuka schreef:SuperZodiaX schreef:
Ik zie dat ze bij dochorse ook de allround specifiek voor de achterbenen hebben.
Fat had ik iid ook gezien en als ze het zelfde zijn zou ik die dus draag voor willen omdat mijn paard grove pijpbenen heeft, maar weet niet of dat kan