Mijn paard staat met pensioen, en het eerst volgende paard wat ik ook weer koop is als ik zelf met pensioen ben, maar dan gaat mijn wow-tje er gewoon weer op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Zou zo een fitter willen vinden die mijn panels opkoopt .
Die liggen maar te liggen
Hannanas schreef:Oké.... dat lijkt me duidelijk een probleem. Is de zwarte zitting wel exact de maat die je moet hebben? (Lepel lijkt van de zwarte ook minder diep?)
Dan ligt er toch iemand bij wow enorm te slapen en lijkt mij dat ze jou een nieuwe zitting moeten geven: dit maal exact 1 op 1 de zwarte in het bruin. Ik vind het al knap dat je er een dik jaar mee bent doorgereden, hopelijk geeft je dat nu geen problemen met de oplossing.
wittepit schreef:Wat een verschil! Kan me voorstellen dat je daar last van hebt. Ik hoop dat ze met een oplossing komen, hier koop je geen nieuw zadel voor...
Maris schreef:Kan je dan niet zo lang het niet goed is met de zwarte zitting rijden ?
Ik zat altijd enorm in stoelzit in mijn wow. Ook omdat de voorkant tever omhoog kwam voor mij ( tenminste dat gevoel had ik ). Mijn paard dan wel een hoge schoft en een smalle headplate waardoor die voorzijde ook zo omhoog kwam.
Toen ik ben overgestapt op een ander zadel ( niet wow ), was het probleem van de stoelzit gelijk voorbij.