Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alice13 schreef:Ik vind dat Costum daarmee echt goede service heeft.
Ook als zadel met een goede reden niet bevalt dan handelen ze het goed af.
En zo zit ik nu ook in dubio...
Mijn eigenzadel is zonder duidelijke reden scheef en ligt niet goed op mijn paard (zadel is niet scheef alleen op mijn paard) rij momenteel op een demo zadel en deze ligt wel recht. Nu mag ik dit zadel houden of een nieuwe laten bestellen. Ik had een standaard model niks extra's geen bling oid. Maar het demo zadel heeft wat lelijker leer op een Vd wrongen. Niet beschadigd maar gewoon minder mooi?
Wat zouden jullie doen? Deze houden en goed passen fijn zittend zadel. Of een nieuwe bestellen met risico dat hij weer scheef gaat liggen. Van uit thuis situatie krijg ik verschillende reacties en ik twijfel. De een zegt houden andere zegt nee nieuwe want je hebt ook betaald v een nieuwe en niet v een demo. Twijfel!!!
idefix4 schreef:Ik zit ook in de bommelerwaard! Ik meet het paard. De bouwer pakt dan de meest geschikte boom. Custom heeft minder keus in soorten bomen.
Binnenkort plan ik een trip naar Friesland.
Ik heb een mooie 2e hands custom liggen. Liefhebbers?
En een oscar met een custom? En die past? Dat is goed om te weten. Zijn er verschillende fitters van dit zadel? Of is er 1 vertegenwoordiger?