Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DubbelDun schreef:Oei, droge plekken die dik worden is écht niet goed !! Dat zijn dan drukplekken en zo te zien op de plek van de stijgbeugel/singel ??
muppetmayo schreef:Sterkte Atent!
MaritB de plekken op de foto zijn echt exact gelijk aan de droge plekken welke ik ook heb op mijn haflinger! Had jij er ook een Ghost pad onder?
) waardoor er een probleem ontstaat, of dat we gewoon niet goed hebben begrepen wat iemand doet met zijn paard en dan misschien beter een andere combinatie van zadel en pad hadden kunnen adviseren. Er is verschil of iemand in een warm land woont met bergen, of gewoon op zijn billen een rondje door de Hollandse platte polder stapt met een eeuwig fris windje.
En dan heb je nog mensen die heel intensief rijden - dan moet je daar vanzelfsprekend rekening mee houden. En soms werkt de Ghost uiteindelijk toch niet voor die combinatie.
Maar we willen natuurlijk graag dat iedereen er mee overweg kan, en zoeken dan ook naar oplossingen. Maar eerder brengen we niets op de markt - Bovendien is de Ghost, zoals hij nu is, voor veel mensen de oplossing, dus die hoeven zich ook niet ongerust te maken.
We rijden verder niet heel intensief. Ik zal je even een pb sturen!