Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cambiar schreef:
), zal wellicht een hoop meer zijn dan ik wou uitgeven, maar is helemaal m'n ding.
. Wat maken wij ons zorgen over zadelpassen, het leven lijkt daar veel simpeler...
Maar op andere filmpjes zie ik dat de singel aan een andere flap vastzit die weer over het zadl heen gegooid word, zodat je dus eigenlijk een hele singel rond je paard en zadel krijgt. Kan het beide? Anders heb je eigenlijk 2 van die Travessão dingen nodig, 1 voor de singel en nog 1 om je schaapje vast te leggen, en de singel die onder de buik doorgaat, dan is het klaar?connie64 schreef:de munteenheid is R$ weet iemand wat dit is en voor hoeveel hij staat?
) Francis schreef:Vind ze interessant maar jammer dat de beugelbevestiging zo ver naar voren zit. Logisch voor waar ze voor bedoeld zijn maar voor mij niet handig. Heb nu op Ebay.de een heel kort westernzadeltje op 't oog... Nu nog zien waar ik de centjes vandaan ga halen. Iemand nog een mooi kort stocksaddle kopen?
)
oh ik heb ook een big horn en die ligt hier op een paar ook wel goed, fijn zadeltje. Francis schreef:Kom nog iets interessants tegen (weer niet goedkoop helaas). Kent iemand deze zadels/dit merk?
http://www.die-sattelgalerie.de/epages/ ... 100/786%22