aniek1985 schreef:Deze kwam voorbij op Instagram bij PS of Sweden.
[ [url=m/1INBTv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh nou ik vind het wel wat hebben hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SandraWierda schreef:Helaas zoals al gezegd werd valt de kleur Dramatic Monday erg tegen. Had het witte dekje met de groene bies besteld maar vind hem nu niet echt als groen uitkomen. Dus dekje gaat retour EJ.
Jammer, wel mooie pasvorm en maat (Cob) op mijn kleine haflingertje. Zoek toch naar mooi wit dekje met groene bies en geode pasvorm gaat verder
XRuby_SymmyX schreef:SandraWierda schreef:Helaas zoals al gezegd werd valt de kleur Dramatic Monday erg tegen. Had het witte dekje met de groene bies besteld maar vind hem nu niet echt als groen uitkomen. Dus dekje gaat retour EJ.
Jammer, wel mooie pasvorm en maat (Cob) op mijn kleine haflingertje. Zoek toch naar mooi wit dekje met groene bies en geode pasvorm gaat verder
Bedoel je dit dekje op mijn moodboard want ik zit voor mijzelf een nieuwe set te bedenken die ik misschien wil aanschaffen
Gouden speldje niet want ik draag geen plastrons meer voor de kleur om dat eventueel te verwerken in de frontriem en mijn haarnetje dus goud er bij. Maar past dit dekje met groen niet echt bij zo een rijasje naar jouw mening?
[ [url=m/0Ox7H3.jpg]Afbeelding[/url] ]
XRuby_SymmyX schreef:SandraWierda schreef:Helaas zoals al gezegd werd valt de kleur Dramatic Monday erg tegen. Had het witte dekje met de groene bies besteld maar vind hem nu niet echt als groen uitkomen. Dus dekje gaat retour EJ.
Bedoel je dit dekje op mijn moodboard want ik zit voor mijzelf een nieuwe set te bedenken die ik misschien wil aanschaffen
Gouden speldje niet want ik draag geen plastrons meer voor de kleur om dat eventueel te verwerken in de frontriem en mijn haarnetje dus goud er bij. Maar past dit dekje met groen niet echt bij zo een rijasje naar jouw mening?
[ [url=m/0Ox7H3.jpg]Afbeelding[/url] ]
_MelisS schreef:Ik heb mijn Dramatic Monday dekje vrijdag binnen gehad en ook mijne gaat retour, ik vind hem zo tegen vallen![]()
Heb de laatste tijd wel vaker dat ik denk hee de kleur is toch echt net anders, en meestal is dat prima maar ik ben hier echt niet weg van.
Heb bedacht dat ik dan maar een PS ruffle dekje wil kopen
Cchanny schreef:_MelisS schreef:Ik heb mijn Dramatic Monday dekje vrijdag binnen gehad en ook mijne gaat retour, ik vind hem zo tegen vallen![]()
Heb de laatste tijd wel vaker dat ik denk hee de kleur is toch echt net anders, en meestal is dat prima maar ik ben hier echt niet weg van.
Heb bedacht dat ik dan maar een PS ruffle dekje wil kopen
Welke heb jij en welke maat?
Ik wil hem misschien wel. Maar twijfel
ivy_power89 schreef:Ik denk niet dat er gezegd kan worden dat de kleur in het algemeen tegen valt. Ja voor mijn idee waren de promotie foto's groener, maar mijn eerste woorden bij het uit de verpakking halen waren, wat een sjieke kleur!
En toen ik het dekje op mn zwarte merrie gelegd had, kreeg ik direct van verschillende stalgenoten te horen, wauw wat is die gaaf.
Ik zit helaas nu weer eens ziek thuis, want wil het dekje heeeel graag op mijn donker bruine minimaal bonte ruin leggen, kijken of deze net zo sjiek staat!