Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mxren schreef:kirsten4 schreef:Ik ben voor nu voor de Claridge House Albury van Kramer gegaan. Deze is qua prijs gewoon heel gunstig, omdat hij nu ook in de aanbieding was. Nu hopen dat ie wel geleverd kan worden, want gisteren was hij uitverkocht, nu weer 1 beschikbaar.. dus let's hopeLas in dit topic goede ervaringen hiermee, dus ik ben benieuwd! En anders moet hij maar terug/te koop en dan wat anders proberen
Ik ben erg benieuwd hoe het hoofdstel valt bij jouw fjord! Ik ben zelf ook aan het kijken naar een anatomisch hoofdstel voor een fjord en vond dit hoofdstel (en o.a. de qhp devi) erg interessant, dus laat vooral weten hoe deze zit! Altijd zo lastig wat de maten zijn, ze zitten overal net tussen.
kirsten4 schreef:Deze 2 vind ik trouwens ook interessant
https://hypostore.nl/harry-s-horse-hoof ... lease.html
https://hypostore.nl/br-anatomisch-hoof ... field.html
Die laatste zit wel aan de top van m'n budget hoor![]()
Het gaat trouwens om een Fjord van 1m42. Heb nu een Cob hoofdstel voor d'r, past op zich prima maar kan niet veel meer verstellen.. Ik denk dat ze een beetje tussen Cob en Full in zit, afhankelijk van het merk/type hoofdstel
Irisjeeh1999 schreef:Hi allemaal, ik ben bezig met een eigen projectje. Ik ben namelijk heel kieskeurig in wat voor hoofdstel ik wil dus ben nu bezig om zelf eentje samen te stellen. Nu zoek ik deze neusriem (sd design) maar vroeg me af of er merken zijn die dit (anatomisch en lak) voor een kleiner prijsje verkopen of dat dit toch wel de enige is. [ [url=m/SLTvJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sammiex2000 schreef:Irisjeeh1999 schreef:Hi allemaal, ik ben bezig met een eigen projectje. Ik ben namelijk heel kieskeurig in wat voor hoofdstel ik wil dus ben nu bezig om zelf eentje samen te stellen. Nu zoek ik deze neusriem (sd design) maar vroeg me af of er merken zijn die dit (anatomisch en lak) voor een kleiner prijsje verkopen of dat dit toch wel de enige is. [ [url=m/SLTvJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Horsegear heeft een anatomische lak neusriem, is dat iets?
Irisjeeh1999 schreef:Hi allemaal, ik ben bezig met een eigen projectje. Ik ben namelijk heel kieskeurig in wat voor hoofdstel ik wil dus ben nu bezig om zelf eentje samen te stellen. Nu zoek ik deze neusriem (sd design) maar vroeg me af of er merken zijn die dit (anatomisch en lak) voor een kleiner prijsje verkopen of dat dit toch wel de enige is. [ [url=m/SLTvJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
ZoeyDercks schreef:Mijne loopt toch echt niet lekker op de Lingus, dus ben weer terug op de Albury.
Ze lijkt het vaste bakstuk niet fijn te vinden.
Mocht er iemand interesse hebben. Het is een zwarte maat cob.
kirsten4 schreef:Dankjewel voor je reactie!Ja omg ik voel me zo dom dat ik dat ook pas door had nadat ik die foto's had gemaakt hahahahah. Maar ik dacht, laat ook maar, ga dat paard ook niet vervelen door weer nieuwe foto's te maken. Heb dit echt nog nooit in m'n leven gehad, eens moet de eerste keer zijn zeggen we dan maar
![]()
Ja ik ga het denk ik wel eens proberen, maar ja hij ligt gewoon een heel stuk op de manenkam, lijkt me niet ideaal, maar proberen kan altijd
pantarhei schreef:Ik heb nu de Equites Beta van Schockemohle. Nu voor tweede keer Sperriem los van neusriem, lusje stuk. Herkenbaar? Eerste keer ander hoofdstel gekregen, nu nog mee teruggaan
Ook al stenen uit de Frontriem gehad binnen enkele weken, na hele lange tijD wachten nieuwe ontvangen want mijne was zoek