Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarliesV schreef:xyzutu2, geloof me, het went echt qua benen, als je hier een tijdje mee rijdt heb je echt de meest keurige en onafhankelijke zit die je je kan bedenken.
tiwi1969, voorboogje merk je niets van, ik spring en cross er ook mee, nergens last van. Was ik eerst wel bang voor maar gelukkig niet. Enige nadeel van het voorboogje: je mag er officieel niet mee starten.
Ik rij al jaren met een Trekker Luxus omdat ik geen ander passend zadel op de pony kan vinden. Was ontzettend wennen qua benen en stabiliteit maar heeft mij tot een onafhankelijkere ruiter gemaakt dan ik was.
Zelfs mijn instructeur voelde zich net een beginner toen hij hem de eerste keer getest heeft, haha.
xyzutu2 schreef:Als de horizon op de eerste foto recht loopt, dan zie je dat de lange rugspier van je paard aan de voorkant omlaag duikt en dus zou je eerder een zadel nodig hebben dat aan de voorkant is opgehoogd.
bumper schreef:Pmarena : mooi hoor die nieuwe all leather lazy mountain.Hij lijkt me wel glad omdat de zitting wat rond loopt. Geen glijdende testpersonen gehad?