Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Ik zou voor de snug boots gaan dan denk ik. Ik zou in ieder geval niet de eskadron flexisoft air nemen, toen mijn jonge paard aan de kletter ging vlogen die beschermers door de lucht dus dan heeft het weinig nut.
Veredus inderdaad niet te koop bij ej
pol013 schreef:Windlander: het zijn mijn gewone crossbeschermers. Niet eens voor incidenteel.
Ze voelen in eerste instantie niet zo gek stevig maar dat materiaal wordt pas stevig bij impact. Op de site leggen ze dat uit en zo heb ik het ook ervaren.
Wijslander schreef:pol013 schreef:Windlander: het zijn mijn gewone crossbeschermers. Niet eens voor incidenteel.
Ze voelen in eerste instantie niet zo gek stevig maar dat materiaal wordt pas stevig bij impact. Op de site leggen ze dat uit en zo heb ik het ook ervaren.
De snugboots bedoel je dan toch?
Bedankt paardenfann!
Alexandra309 schreef:Heeft er iemand ervaring met deze beschermers?
https://www.agradi.nl/pfiff-peesbescher ... -zwart.htm
Jotoma schreef:Ik denk dat iedereen er rekening mee moet houden dat wanneer het bij zijn/haar paard warm wordt, dit niet voor elk paard hoeft te gelden.
Overeen de gevolgen van neopreen zullen we het allemaal eens zijn. Maar bij mijn paard werden de snugboots helemaal niet warm en de premier equine juist wel (incl. Zand en draaien).